וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת אהבה: הנסיך הארי הפסיק לעשן בשביל ארוסתו החדשה

2.1.2018 / 16:31

הוא היה הילד הרע של בית המלוכה הבריטי אבל בשנים האחרונות הנסיך הארי נרגע. כעת, חודשים לפני החתונה המדוברת של השנה הוא החליט להפסיק לעשן למען ארוסתו הטרייה

הנסיך הארי, הנסיך הארי חתונה. וואלה! מזל טוב
ויתר על הסיגריה למענה. הנסיך הארי וארוסתו מייגן מרקל/וואלה! מזל טוב

בשנים שעברו התרגלנו לשמוע על מעלליו של הנסיך הארי שצולם לא פעם ולא פעמיים כשהוא יוצא שיכור מברים ברחבי העולם ומסתבך בשערוריות שהביכו את בית המלוכה. אבל מאז דברים השתנו. על פי דיווחים בממלכה הנסיך לא רק נרגע, אלא גם הפסיק לעשן, והכל למען ארוסתו מייגן מרקל.

התקשורת הבריטית דיווחה כי הנסיך הארי החל לעשן כשלמד בבית הספר היוקרתי איטון, ובשנות ההוללות שלו הוא עישן קופסת מרלבורו לייט אחת ביום. כעת, כאמור, המצב השתנה והארי עושה הכל כדי להתאים את אורח חייו לאורח חייה של ארוסתו שמקפידה לאכול בריא ולערוך תרגולי יוגה קבועים. "הארי הבטיח למייגן לא לעשן בבית בכלל בהתחלה", סיפרו מקורבים של הזוג לתקשורת בבריטניה. "זה אומר שאין יותר עישון זריז ליד החלון הפתוח בבית. הארי מפסיק לעשן בשביל מייגן".

העישון אומנם אסור בארמון בקינגהאם אבל הארי – שנודע כאמור כעושה צרות לא קטן - כופף את הכללים במקרים רבים.

עוד בנושא:
כך תפסיקו לעשן, גם אם אתם לא רוצים
5 דברים מפתיעים שהם קטלניים כמו עישון סיגריות
בעקבות ההריון של קייט מידלטון: כשבחילות הבוקר הופכות למחלה

הנסיך הארי תועד עירום בבית מלון בלאס וגאס, אוגוסט 2012. TMZ, צילום מסך
עשה לא מעט צרות לבית המלוכה. הנסיך הארי בצילום עירום שלו שהתפרסם בבריטניה/צילום מסך, TMZ

חתונתם של הנסיך הארי בן ה-33 וארוסתו מייגן מרקל בת ה-36 תתקיים בטירת וינדזור בכנסיית ג'ורג' הקדוש בחודש מאי הקרוב וההכנות בממלכה כבר בעיצומן. חלק מהן אגב כוללות דיאטה של הנסיך שהבטיח לרדת כמה קילוגרמים כדי להתאים לחליפת החתן באופן מושלם.

ארוסתו לעומת זאת כבר מסודרת. מרקל מקפידה לתרגל יוגה שעה אחת ביום, בבית או בסטודיו. "התרגול זורם אצלי בדם", אמרה בראיון שנתנה למגזין קנדי שנה לפני שפגשה את הנסיך המיועד. "יש כל כך הרבה יתרונות שמגיעים עם התרגול... גמישות רבה וחוזק של השרירים, אושר גדול יותר, פוקוס מנטלי, יכולת מוגברת להירגע וגם שינה טובה", צוטטה. עכשיו רק חסר שהם יעברו לטבעונות :)

  • עוד באותו נושא:
  • עישון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully