וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדול עליהם: האם הקונדומים הסטנדרטיים גדולים מדי לרוב הגברים?

18.10.2017 / 14:35

ה-FDA התיר לאחרונה לייצר קונדומים במידות מותאמות אישית לאחר ששלל נתונים וסקרים הצביעו על כך שהמידות הסטנדרטיות של הקונדומים גדולות מדי עבור רוב הגברים האמריקאים, מה שמגדיל את הסיכון שהקונדום יחליק וייפול במהלך מגע מיני

קונדום. ShutterStock
מידותיו של קונדום סטנדרטי מתאימות רק ל-12 אחוזים מהגברים/ShutterStock

האם הקונדום הממוצע גדול מדי עבור הגבר הממוצע בארה"ב? מסתמן שכן. נתונים עדכניים של המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) על שימוש בקונדומים העלו שרק כשליש מהגברים הרווקים משתמשים בקונדומים וכי אחת הסיבות הנפוצות ביותר בקרב אלה שנמנעים מלהשתמש בהם היא משום שהם 'מחליקים ונופלים'.

ואמנם, מחקר שנערך באוניברסיטת אינדיאנה וכלל קרוב לאלפיים גברים גילה שאורכו הממוצע של הפין בקרב הגברים האמריקאים הוא 5.57 אינץ' (קצת יותר מ-14 סנטימטרים), בעוד שקונדומים סטנדרטיים מותאמים לאיבר מין באורך של 6.69 אינץ' (כ-17 סנטימטרים). כלומר, ישנו פער של יותר מאינץ' בין המצוי לרצוי, אם תרצו.

עוד בנושא:
באיזו מדינה נמצאים השקרנים הכי גדולים כשזה מגיע לגודל איבר המין?
עכשיו זה רשמי: מחקר קבע מהו גודל הפין הממוצע
נשים, תופתעו: גברים לא נמשכים לגודל של החזה שלכן - אלא למשהו אחר
למה יותר ויותר זוגות צעירים בוחרים במשגל נסוג?

בננות בגדלים שונים לצד סרט מדידה. ShutterStock
פער של אינץ' בין המצוי לרצוי/ShutterStock

בעקבות הנתונים הללו התגבשה במנהל המזון והתרופות האמריקאי, שרגולציה של תעשיית הבריאות נמנית על סמכויותיו, ההבנה שיש צורך לעודד את חברות הקונדומים לייצר גם קונדומים קטנים יותר, על מנת להמשיך ולהאבק בשיעורם העולה של מחלות מין והריונות בלתי רצויים. בהתאם לכך, שונו תקנות הייצור כך שיתירו ליצרניות לייצר קונדומים בכל הגדלים, ולא רק בגדלים סטנדרטיים שנקבעו מראש.

עוד באותו נושא

האם הגודל הממוצע של הפין הלך וגדל עם השנים או שהתחלנו לשקר?

לכתבה המלאה

קונדום בהתאמה אישית

מי שבוודאי מברכים על השינוי ברגולציה על שוק הקונדומים הם קברניטי חברת גלובל פרוטקשן מבוסטון, שמנהלים זה שמונה שנים מאבק לשינוי התקנות. החברה מבקשת לשווק קונדומים בהתאמה אישית למידותיו הספציפיות של כל לקוח. במשך השנים האחרונות אספה החברה לא מעט נתונים ומימנה מחקרים שונים בניסיון להוכיח את חוסר ההתאמה בין המידות הסטנדרטיות של הקונדומים ובין גודלו הממוצע של איבר מינו של הגבר האמריקאי.

מידותיו של קונדום סטנדרטי נעות בין אורך של 6.7-8.3 אינץ' (17-21 סנטימטרים) ורוחב שמגיע עד 4.1 אינץ' (כעשרה סנטימטרים). מנתונים שנאספו על ידי החברה עולה כי המידות הסטנדרטיות של הקונדומים מתאימות באמת רק ל-12 אחוזים מהגברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully