פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      ניצנים של צינון? כך תבלמו אותו לפני שיחמיר

      כולנו רוצים להאמין שהכאב בגרון לא יתפתח לדבר חמור יותר, אך ברוב המקרים הוא רק השלב הראשון בדרך להצטננות שתימשך לפחות כמה ימים. בעוד שאי אפשר להימנע ממנה לחלוטין, יש כמה דרכים יעילות לקצר את הסבל

      ניצנים של צינון? כך תבלמו אותו לפני שיחמיר
      בימוי והגשה: ליאור נאור עריכה: אביב אירגז

      בסרטון: הדרך המהירה לפתוח אף סתום

      זה בדרך כלל מתחיל בעקצוץ קל בגרון, שמיד גורם לכם להיסחף במחשבות על הסבל והיגון שילוו אתכם בימים הקרובים. בשלב השני, עוד לפני שאתם מספיקים לעכל את העובדה שההצטננות כבר תפסה אתכם, אתם מוצאים את עצמכם מרותקים למיטה, שקועים בין ניירות טואלט משומשים ודמעות של רחמים עצמיים. עם זאת, רגע לפני שהמחלה תופסת אתכם בכל הכוח, ניתן בהחלט לנצל את העובדה שהרוח עדיין במפרשים ולנקוט פעולות אקטיביות שיעזרו לכם להרגיש קצת יותר טוב, קצת יותר מהר.

      עוד בנושא:
      בחנו את עצמכם: שפעת או סתם צינון?
      לבריאות! 6 מאכלים שמקלים על צינון
      מה צבע הנזלת אומר על הבריאות שלכם?

      כדי לעשות את זה, קודם כל חשוב להבין שככל שתשכנעו את עצמכם שהכול בסדר ותתנהגו כרגיל – כך יפחת הסיכוי שהאיום יחלוף מעצמו. מה שכן כדאי לעשות זה לקחת חופש ולסייע לגוף שלכם לנצח במערכה דרך ביטול כל פעילות מאתגרת אחרת. חופש מהעבודה וממטלות אחרות הוא הכרחי כדי שתבלו כמה שפחות מהימים הבאים במיטה. לאחר מכן, אנחנו ממליצים לעקוב אחר כל אחד מהסעיפים ברשימה ולבצע אותו כדי לשפר, ולו במעט, את הסיכויים לנצח במלחמה הבלתי נמנעת הזאת.