וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבריאות! 6 מאכלים שמקלים על צינון

8.2.2016 / 8:00

האנגלים הוויקטוריאנים טבלו את רגליהם בחרדל והמצרים הקדמונים נעזרו בחלב אם – אוכל מאז ומעולם היה חלק גדול ממגוון תרופות הסבתא והטיפולים הלא קונבנציונליים לצינון. הנה עוד כמה מאכלים שיעזרו לכם להתאושש. ואף מילה על מרק עוף

מרק עוף. ShutterStock
לא ברשימה. מרק עוף/ShutterStock

על אף שהוא נחשב למחלה קלה, צינון יכול להשבית אותנו לכמה ימים ולהציק לנו במשך שבועות. לאורך ההיסטוריה נעשה שימוש בלא מעט תרופות סבתא, רבות מהן מתבססות על מוצרי מזון (מישהו אמר מרק עוף?) כדי לטפל במחלה הטורדנית הזאת. בין אם אתם מאלה שלא אוהבים לקחת תרופות ולהכניס כימיקלים לגוף, ובין אם אתם על הצד השני של הסקאלה וסופרים את הדקות עד שתוכלו לקחת עוד גלולה של תרופה שמסתיימת ב"קולד", "צינון", "אף ושיעול" וכדומה – בטוח יצא לכם לנסות משהו מהתרופות הטבעיות המוכרות לצינון ותופעותיו.

המצרים הקדמונים למשל, נהגו להשתמש בחלב משדיה של אם לבן כתרופה לצינון. ואם זה לא הספיק, הם חיזקו את זה עם כישוף. בספרי בישול מהתקופה הוויקטוריאנית אפשר כבר למצוא לא מעט תרופות לצינון והתקררות שמקורן במזווה – כמו: חליטה מבקר קר, טבילת כפות הרגליים באמבטיית חרדל ואפילו "עטיפת בייקון" לגרון כואב. הנה עוד כמה מאכלים שיכולים לעזור לכם להתגבר על הצטננות, ורוב הסיכויים שלא ידעתם את זה עליהם עד היום:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully