וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שגברים באמת רוצים מחיי המין שלהם

10.9.2017 / 15:03

גם אתכם הרגילו לחשוב שהפנטזיות המיניות של גברים ונשים שונות בתכלית? ובכן, סקר חדש מארה"ב מצא שבסופו של יום, כולנו רוצים חיבוקי

סקס. ShutterStock
מתי נתחבק?/ShutterStock

הורגלנו לחשוב, שלא בצדק, שלגברים יש פנטזיות מיניות הרבה יותר גדולות ומסעירות מנשים. והנה בא הסקר הזה כל הדרך מארה"ב כדי להוכיח שטעינו. על פי סקר שנערך על ידי בית הספר לבריאות באוניברסיטת אינדיאנה, גברים מעדיפים לקיים יחסי מין שכוללים הרבה יותר רגש ורומנטיקה. החוקרים מצאו כי לא משנה לאיזה מין אתם שייכים, בסופו של יום, רובנו מעדיפים יחסי מין המבוססים על קרבה וחיבה. או במילים אחרות מרביתנו רוצים חיבוק בסוף הסקס.

פנטזיות מיניות נחשבות לעיתים כטאבו או כדבר שלא מספרים עליו, גם לא לבן הזוג. החוקרים במחקר הנוכחי החליטו לגשת לסוגיה הזו ולשם כך הם ערכו סקר בקרב כאלף צעירים. הסקר כלל אקטים מיניים שונים כמו אוננות וסקס אוראלי, אך הממצאים כאמור הראו כי הרוב דווקא רצו לתבל את חיי המין שלהם בחיבה.

עוד בנושא:
7 דברים מדהימים שסקס עושה לגוף שלכם
למה יותר ויותר זוגות צעירים בוחרים במשגל נסוג?
מחקר מצא את הגיל שבו נשים חוות את האורגזמה הכי טובה שלהן

זוג מקיים יחסי מין. ShutterStock
באנו לעשות כיף/ShutterStock

"בניגוד למה שאנשים אולי מצפים ולסטריאוטיפים שאנחנו מורגלים בהם, רוב בני האדם, וזה כולל גברים כמובן, מעדיפים חיבה ורומנטיקה ביחסי המין שלהם", אמרה עורכת המחקר בהצרה לעיתונות. "ההתנהגות הזו כוללת יותר נשיקות במהלך יחסי מין, חיבוקים ומילים של אהבה וחיבה".

הסקר חשף גם אילו התנהגויות מיניות נחשבות למושכות ביותר. התוצאות הראו כי לבישת בגדים תחתונים סקסיים, כמו גם שליחת וקבלת הודעות שכוללות בתוכן תמונות עירום, קיבלו דירוגים גבוהים אצל הצעירים.

עוד באותו נושא

האם חיי המין שלכם טובים? בואו לבדוק

לכתבה המלאה

יותר אושר וסיפוק. מהחיים

תוצאות הסקר אולי יגרמו לחלק מכם להרמת גבה, אבל הם ממשיכות את המגמה של מחקרים אחרים שנערכו בנושא ומצאו שחיי מין מוצלחים קשורים באופן כללי לאושר וסיפוק מהחיים. "כשאנשים מקיימים יחסי מין, הם לא מחפשים רק קשר אינטימי, אלא חווים יותר חיבה, גם בזמן הסקס וגם לאחריו", מסבירים החוקרים. "זו הסיבה שיחסי מין לא רק מועילים בגלל ההשפעות הפיזיולוגיות שלהם, אלא גם בגלל שהם מקדמים קשר חזק וחיובי יותר עם בן הזוג".

אם גם אתם חושבים שסקרים ומחקרים כמו אלה שנערכו בנושא, הם רק בשביל הכיף, זה לא המקרה. הבנת התשוקות המיניות של בני האדם עוזרת לחוקרים בהבנת האושר האנושי ובסופו של דבר יכולה לעזור בשיפור שביעות הרצון מיחסי המין ובעליית רמות האושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully