וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך מסטיק? 7 דרכים טבעיות להתגבר על ריח רע מהפה

7.9.2017 / 7:57

כולנו יודעים שקפה, שום ובצל ירחיקו מכם אנשים ברגע שתפתחו את הפה, אך לא רבים יודעים שלא חייבים מסטיק בשביל לפתור את הבעיה. הנה 7 מאכלים ומשקאות שיעזרו לפרק את החומרים המזיקים שגורמים לריח הרע

ריח רע. ShutterStock
בעיה מביכה, פתרונות פשוטים/ShutterStock

הקפה, שנת הלילה, מאכלים בעייתיים – הרבה דברים משפיעים על ריח הפה ועלולים לגרום לתקריות מביכות במיוחד. עם זאת, יש אנשים שבעבורם ההתמודדות עם הריח הרע נמשכת גם אחרי השעות הראשונות של הבוקר ולמרות שצחצחו שיניים ושטפו את הפה. לפי מחקרים שונים, כ-25 אחוזים מהאוכלוסייה סובלים מהליטוזיס כרוני – שהוא מצב מתמשך של ריח רע מהפה. הסיבות לכך מגוונות ויכולות להצביע על בעיות רפואיות שונות.

אחת מהבעיות הנפוצות ביותר הגורמות לריח רע היא חלבונים שלכודים בחלל הפה ומפורקים על ידי חיידקים. כתוצאה מפירוק המזון משתחררים חומרים שונים שמשפיעים על הניחוח הלא רצוי. סיבות אחרות כוללות הזנחה של ניקוי הלשון, דלקות חניכיים או במקרים נדירים בעיות בסינוסים ובדרכי העיכול.

עוד בנושא:
המאכלים שישמרו על השיניים שלכם
מתחת לאף: למה אנחנו היחידים שלא יודעים שאנחנו מסריחים?
נשים נמשכות לריח של גברים שאוכלים את המאכלים הבאים

אז אם שום דבר לא עוזר להילחם בריח הרע, יכול מאוד להיות ששיפור הרגלי התזונה שלכם יכול לסייע להתמודד עם התופעה המביכה. הנה 7 מאכלים ומשקאות שעל פי מומחים בתחום יעשו את העבודה ביעילות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully