וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 דברים שאתם חייבים להיפטר מהם כדי להיות מאושרים

31.8.2017 / 10:10

אנשים נוטים לחשוב שאם יהיה להם עוד, הם יהיו יותר מאושרים, אבל אולי ההיפך הוא דווקא נכון. הנה כמה דבריםשהדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות איתם, זה להפטר מהם

אישה צוחקת. ShutterStock
לא להוסיף, לגרוע/ShutterStock

כל אחד מאיתנו רוצה להיות מאושר, אבל כמה באמת זוכים בזה? אושר הוא אומנם דבר ערטילאי שלא תמיד פשוט להסביר במילים, אבל הוא לחלוטין בידיים שלנו. אתם אולי חושבים שהאושר יגיע אם תוסיפו דבר מה לחיים שלכם, כמו פעילות גופנית, פרטנר זוגי או בגד חדש, אבל למעשה יש כמה מנהגים ובחירות בחיים שכדאי שדווקא תפטרו מהם קודם.

עוד בנושא:
7 סימנים נסתרים לפרפקציוניזם שמסכן את הבריאות
חושבים שאתם מודעים לעצמכם? כנראה שאתם טועים ובגדול
שומרים בבטן? זה מה שההדחקה באמת עושה לנפש שלכם

seperator

1. אתם חושבים יותר מדי

אילוסטרציה גבר חושב. ShutterStock
אילוסטרציה גבר חושב/ShutterStock

הנה משהו שבאמת הורג את האושר שלכם ולא פשוט להיפטר ממנו. הקולות האלה בראש שמשגעים אתכם עם בעד ונגד לכל החלטה או רעיון שאתם מגלגלים במחשבות ושחלקכם בוודאי מכירים טוב מאוד הם אחד מהגורמים שהכי מעכבים את האושר. נסו לנשום עמוק ולהתרכז. לא בטוח שתצליחו, אבל שווה לנסות.

seperator

2. תפסיקו לנסות לרצות את כולם

אישה צעירה במכנסי ג'ינס קצרים בחוף הים. ShutterStock
תדאגו קודם כל לאושר שלכם/ShutterStock

אם אתם מנסים שכולם מסביבכם יהיו מאושרים, יש סיכוי גדול שתפספסו את האושר של עצמכם. זה פשוט לא עובד. מכירים את סרטוני הבטיחות בטיסות? שם מדגישים תמיד שבמקרה חירום עליכם לשים את מסכת החמצן קודם כל על עצמכם, ורק אחר כך לסייע לאחרים. אז אותו דבר נכון גם לגבי האושר שלכם. תתרכזו בעצמכם וככה תוכלו להיות באמת מאושרים. ומתוך הטוב שלכם, תוכלו להתפנות גם לקידום אושרם של הקרובים לכם.

seperator

3. תפסיקו להשוות לאחרים

הסרת שיער. ShutterStock
הדשא של השכן לא באמת תמיד ירוק יותר/ShutterStock

מדובר אולי על התופעה הכי שכיחה שקיימת בחברה המערבית, בוודאי מאז המצאת הפייסבוק והאינסטגרם שמהוות במה פתוחה להשוואה. בפועל התכונה הזו היא הרסנית. לא פחות. קנאה היא רגש לגיטימי, כל עוד היא מופעלת בשיקול דעת, כשהיא לא, היא כבר עלולה לגרום לנו למגוון תחושות לא נעימות ולא מועילות.

seperator

4. תפסיקו לפקפק בעצמכם

סימן שאלה. ShutterStock
לכולנו יש ספקות עצמיים, אל תהפכו את זה להרגל/ShutterStock

האויב הכי גדול שלכם הוא אתם עצמכם. לכולנו יש ספקות או רגעים בהם אנחנו לא בטוחים בעצמנו, אבל אם מדובר בהרגל שהפך קבוע, רוב הסיכויים שאתם מבריחים את האושר הרחק מכם. בקיצור, הנה קלישאה – תאמינו בעצמכם. זה עובד.

seperator

5. שחררו את העבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחסוך לכם כסף וזמן: אמא אשמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לא שאין חשיבות ללמידה מניסיון העבר, אבל אם אתם משקיעים את כל תשומת הלב והמשאבים שלכם באירועים שחלפו, בו בזמן שאתם מפספסים ומחמיצים חוויות בהווה או נמנעים מלתכנן ולצפות אל העתיד, איזו תקווה יכולה להיות לכם להרגיש טוב עם החיים שלכם? שחררו. אין טעם לנבור במה שהיה בעבר וזה גם בדרך כלל עולה המון כסף. ממילא אמא ואבא תמיד אשמים.

seperator

6. תפטרו מכעסים

כעס. ShutterStock
כמו רעל/ShutterStock

כעסים או מחשבות שליליות הם כמו רעל בגוף. הם גורמים לנו להיות קטנוניים, חסרי מנוחה, צרי עין ואומללים. אנשים מאושרים מתעסקים פחות במה שקורה לאחרים ובמה שאחרים עשו להם, ומתרכזים בדברים החיוביים. הכוס באמת חצי ריקה וחצי מלאה, זה תלוי רק בכם איך להסתכל עליה.

seperator

7. תפטרו מחברים מבאסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לכם חברה מורידה? תגידו לה ביי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברים הם דבר מאוד חשוב בחיים שלנו, אין על כך עוררין. יש מחקרים שאפילו מצאו שהם יותר חשובים ממשפחה בכל מה שנוגע לבריאות שלנו (גנטיקה בחוץ). זו הסיבה שחברים מזויפים או מבאסים יכולים לפגוע באיכות החיים שלכם. חברים טובים הם כאלה שמעודדים ומחזקים אתכם כשאתם למטה ומאירים לכם את הצדדים היפים בחיים תהיו חברים טובים ותחזיקו כאלה לצדכם.

seperator

8. אל תצפו ליותר מדי

אישה מהורהרת על רקע כחול. ShutterStock
תנמיכו ציפיות. מקסימום תופתעו לטובה/ShutterStock

נסיים אולי באחד מהדברים שהכי חשוב להיפטר מהם – ציפיות גבוהות. רוב האנשים יצפו שדברים יתנהלו ממש כפי שהם רוצים, ובפועל הסיכוי שזה יקרה הוא מאוד נמוך ואפילו כמעט בלתי אפשרי. ובכל זאת אנחנו מצפים. ויתור על ציפיות גבוהות מדי הוא משימה כמעט בלתי אפשרית עבור חלקנו, אבל הוא טומן בחובו פתח לחיים טובים יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • אושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully