נושאים חמים

קשה בדיאטה? 7 מאכלים שידכאו לכם את התיאבון

אחד האויבים הכי גדולים של הדיאטה הוא תחושת הרעב שלא מרפה. במקום להילחם בה, עזרו לגוף להרגיש אותה כמה שפחות. מאבוקדו עד פלפל חריף – אלו 7 מאכלים שיעזרו לכם לדכא את תחושת הרעב

בווידאו: וכך זה מרגיש להרעיב את עצמך בדיאטה אינטנסיבית

דיאטה היא מלחמה פנימית מתמדת ולא פשוטה בכלל. מי שניסה לפחות פעם אחת בחייו לרדת במשקל מכיר את המלחמה במתמשכת בין הצורך לספק דחפים מיידים לבין הרצון ליהנות מגזרה חטובה יותר בטווח הארוך.

אולם, במקרים רבים, בלי שנשים לב, אנחנו הופכים לאויבים הגדולים ביותר של עצמנו בניסיון לרזות. מי שלדוגמה מוותר על ארוחות כדי להפחית בצריכת הקלוריות, עשוי לחוות התקפי רעב קיצוניים בשלב מאוחר יותר של היום, ובהתקפים אלו קל להתפתות לאכול מזונות פחות בריאים.

עוד בנושא:
האם יום אחד של "רמאות" בשבוע הורס את הדיאטה?
השאלון הזה יקבע אם אתם סובלים מאכילה רגשית
המוציא לחם: מה אוכלות דיאטניות בארוחת שישי?

אז איך מצליחים במשימה הקשה הזאת? קודם כל מפסיקים להילחם בגוף ומתחילים לתת לו חיזוקים חיוביים. למזונות רבים יש את הכוח לדכא את תחושת הרעב, להאריך את תחושת השובע ולהילחם בצניחות הסוכר הפתאומיות שהופכות את השמירה על המשקל למשימה קשה כל כך. הנה 7 מהם שחשוב להכיר כדי לשפר את סיכויי ההצלחה.