וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו בת כמה המתעמלת המבוגרת בעולם

5.7.2017 / 11:45

ג'והאנה קווסט לא נותנת לגלה המופלג לעצור אותה. הגרמנייה בת ה-91 ממשיכה להשתתף בתחרויות ומספרת למה חשוב לה להמשיך ולמה שינה ותזונה נכונה הם כל כך חשובים

טאו פורצ'ון לינץ' המורה המבוגרת ביותר בעולם ליוגה בת 98/סיפור בדקה

בווידיאו: וככה נראית המורה ליוגה הכי מבוגרת בעולם שחוגגת 98

מהצוואר ומעלה היא נראית כמו עוד סבתא עם שיער לבן קצר, אבל כשמסתכלים על הגוף שלה אפשר לטעות ולחשוב שמדובר באישה צעירה. ג'והאנה קווסט, בת 91 מברלין שבגרמניה, מחזיקה בתואר המתעמלת הכי מבוגרת בעולם של ספר שיאי גינס.

קווסט, שקיבלה את התואר כבר בשנת 2012, כשהייתה בת 86, מקפידה להופיע עם בגד גוף ירוק מקטיפה, איתו היא מבצעת תרגילים על הקורה ועל הקרקע, שלא היו מביישים מתעמלות צעירות. "אם אתה בכושר זה יותר קל לשלוט בחיים", אמרה ג'והאנה בפסטיבל התעמלות קרקע שנערך החודש בברלין.

עוד בנושא:
אישה הודית בת למעלה מ-70 היא היולדת המבוגרת בעולם
זוג תאומות חוגגות 100. ככה זה נראה
האדם המבוגר ביותר עם תסמונת דאון חגג יום הולדת 76

ג'והאנה קוואס – המתעמלת המבוגרת בעולם. GettyImages
לא יאמן/GettyImages

ג'והאנה נולדה בשת 1925 והחלה להתאמן בגיל 9, אך עברה למקצוע הכדור-יד בשלב כלשהו, וגם בו הצטיינה. היא חזרה אל התעמלות הקרקע רק לאחר שהפכה לאמא לשלושה ילדים והחלה לאמן נערות צעירות. היא חזרה להשתתף בתחרויות בגיל 56, כך על פי הדיווח בספר השיאים של גינס. היא לא תיארה לעצה אז שתתאמן גם בגיל 91, אך לדבריה היא תמשיך לעסוק בספורט זה עד שלא תוכל יותר. זאת מפני שהוא שומר עליה צעירה.

"אני מתעמלת בהתעמלות קרקע כדי לא להיות חשופה לנפילות שקורות עם הגיל. זה כלי מניעה טוב", סיפרה. לדבריה היא גם מקפידה על שנת צהריים וניזונה מתזונה צמחונית בעיקר. "הפנים שלי מבוגרות, אבל הלב שלי צעיר", אמרה. "אולי היום שבו אפסיק להתאמן יהיה יום מותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully