וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג תאומות חוגגות 100. ככה זה נראה

21.5.2017 / 10:38

כתבה בחדשות המקומיות בברזיל על יום הולדת ה-100 של שתי אחיות תאומות, משכה את תשומת לבה של הצלמת קמילה לימה. היא הזמינה את השתיים לסשן צילומים שכלל בלונים, חצאיות טול ועוגות. זה מה שיצא

מי אמר שרק לילדים מותר לחגגו ימי הולדת מופרזים? זוג התאומות הברזילאיות מריה ופאולינה פיגנטון, חגגו את יום הולדתן ה-100 בעזרתה של הצלמת קמילה לימה, שתיעדה את השתיים כשהן לבושות בחצאיות טול, אוחזות בלונים ואוכלות עוגת יום הולדת מושקעת במיוחד. והכל בחינם.

לימה, הצלמת, הציעה לשתיים סדרת צילומים על חשבונה, אחרי שצפתה במהדורת חדשות מקומית שבה סיפרו על יום הולדת המאה שיחול ב-24 במאי. "מעולם לא פגשתי אנשים בני מאה, בטח שלא תאומות", סיפרה להפינגטון פוסט. "הרגשתי שצריך לתעד את המאורע הזה ולכן פניתי אל המשפחה".

עוד בנושא:
סיפור בדקה: האישה המבוגרת בעולם חוגגת יום הולדת 116
מרגש: נער אוטיסט קיבל עשרות אלפי מכתבים ליום הולדת
מחקר ענק חושף את הסוד לחיים ארוכים

השתיים, איך לא, לא הגיעו לגיל המופלג הזה בקלות. פאולינה שלה שישה ילדים, 19 נכדים ו-16 נינים, התגברה על מחלת הסרטן ושני התקפי לב במהלך חייה ואילו אחותה, מריה היא אמא לחמישה ילדים, 12 נכדים ושבעה נינים.

"השתיים היו מאוד טבעיות מול המצלמה", סיפרה לימה. "הן התרגשו להתלבש בשמלות יפות ושיסדרו את שיערן. הן עשו כל מה שביקשו מהן ולא התלוננו לשנייה".

עוד באותו נושא

הדרך בה אתם תופסים את הזקנה, עשויה להשפיע על איך שתזדקנו

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • תאומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully