פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      לא מצליחים לרזות? 7 סימנים לכך שאתם דווקא צריכים לאכול יותר

      שוב התחלתם דיאטה שאתם יודעים שלא תחזיק הרבה? אוכלים בריא אבל לא מפסיקים לחשוב על אוכל? הנה 7 סימנים לכך שההימנעות מאוכל דווקא פוגעת במאמצים שלכם לרדת במשקל

      לחם בטטה ורוזמרין של רות אופק (דרור עינב)
      כבר הבנתם שלהילחם בפחמימות ולהימנע מהן לחלוטין לא יעבוד, אז תלמדו לעבוד יחד איתן (צילום: דרור עינב)

      למה אנחנו תמיד מתחילים דיאטה כשאנחנו מלאים בחלומות גדולים על גזרה חלומית, אבל מהר מאוד מאבדים את המוטיבציה הזאת אל מול המציאות שמוכיחה כמה זה קשה? אחת מהסיבות לכך היא העובדה שרבים מאיתנו מאמינים שכדי לרדת במשקל אנחנו חייבים להרעיב את עצמנו, לסבול ולהתנזר מכל מה שפעם עשה לנו טוב. לא רק שתפיסה זו מובילה לפגיעה קשה במוטיבציה ומקשרת במוחנו את הדיאטה עם רגשות שליליים בלבד – היא גם ברוב המקרים שגויה לחלוטין.

      עוד בנושא:
      הבהלה לשוקולד: למה מחשבות על מאכל מסוים לא יוצאות לכם מהראש?
      מה דיאטניות אוכלות לארוחת בוקר?
      שוב שכחתם לאכול בריא? נסו את השיטות האלה

      כשאנחנו מרעיבים את עצמנו, הגוף שלנו מבין שהוא נכנס למצב חירום ובאופן אירוני אף מתחיל לאגור שומנים לתקופות קשות. במצב כזה, בשלב הראשוני יישרפו רקמות השריר ולבסוף השומן. לכן, מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) ממליץ לנשים לצרוך יותר מ-1,200 קלוריות ולגברים יותר מ-1,400 קלוריות מדי יום.

      אז איך תדעו אם אתם אוכלים פחות מדי ובעצם פוגעים לעצמכם בדיאטה? אלו 7 סימנים שיתנו לכם נקודת התחלה מצוינת: