וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איזה מרכיב חדש החליטו להכניס לקוקה קולה

מוצר חדש בשם קוקה קולה פלוס הושק באחרונה ביפן ומבטיח לסייע לשפר את בריאות הצרכנים וגם את קצב חילוף החומרים. עם זאת, אנשי מקצוע בתחום דווקא חלוקים לגבי האמינות של טענות החברה

ShutterStock

קוקה קולה מזיקה לבריאות? כדי להילחם בדעה הרווחת משיקה החברה משקה חדש בשם קוקה קולה פלוס, עם תוספת סיבים. לטענת החברה, המשקה החדש יעזור לשפר את קצב חילוף החומרים ואת הבריאות הכללית. המשקה משווק בשלב זה רק ביפן לאחר שעבר את אישור הממשל המקומי לאחר כעשור של מחקר ופיתוח.

עוד בנושא:
הלם: זו כמות הסוכר שנמצאת במשקה הקולה והקולה דיאט שלכם
שמרו מרחק: 9 מאכלים שתזונאים לא ייגעו בהם
המרכיב התזונתי שיאריך לכם את החיים

גם פפסי התחילה להוסיף סיבים למשקאות הדיאטטיים שלה ביפן בשנים האחרונות, אבל למרות ההבטחות לשיפור הבריאות, יש מי שדואג לצנן את האווירה. בראיון להפינגטון פוסט אמרה פרופ' מרים נלסון, תזונאית בכירה, כי "אין הוכחה שהוספת סיבים למשקה תורמת לבריאות". היא ציינה שהחברה מנסה להוסיף מאפיינים חיוביים למוצר שאין לו כל ערך לבריאות. גם את המשקה של פפסי ביקר החוקר וולטר ווילט בראיון לאתר הטיימס הבריטי וכינה אותו "מזויף ומטעה". אז למי אתם בוחרים להאמין?

קולה אילוסטרציה. ShutterStock
האם הסיבים יצילו לכם את הדיאטה? לא היינו בונים על זה/ShutterStock

ארגוני הבריאות בעולם ממליצים לצרוך סיבים בשיעור של בין 25 ל-30 גרם מדי יום, אך רבים מתקשים לעמוד בהמלצות אלו. על פי מומחים בתחום, סיבים חשובים לתהליכים רבים בגוף ובהם מניעת מחלות ושיפור תהליך העיכול, אך לא כשמוסיפים אותם באופן מלאכותי לשתייה ולמזון.

בנוסף, חשוב לציין כי במשקאות הדיאטטיים יש ממתיקים מלאכותיים שגורמים לצניחות סוכר פתאומיות ועל פי מחקרים בתחום אף מגבירים את תחושת הרעב ובכך באופן אירוני אף גורמים לנו לצרוך כמות גבוהה יותר של סוכרים לאורך היום. אז איך בכל זאת ניתן לצמצם את הנזק של המשקאות הדיאטטיים לבריאות? פשוט וודאו לאכול לצד המשקה גם פרי, ירק או דגנים מלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully