וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: זו כמות הסוכר שנמצאת במשקה הקולה והקולה דיאט שלכם

11.3.2017 / 6:54

משקאות מוגזים מכילים המון סוכר, זה ידוע, אך בניסוי שערכו והשוו בין משקה הקולה הרגיל לזה הדיאטטי הוכיחו כמה ההבדל משמעותי ואיזו כמות מטורפת של סוכר אנחנו מכניסים לגוף בכל לגימה. תמונות קשות

הסרטון שמוכיח כמה סוכר יש באמת במשקאות המתוקים/יוטיוב

משקאות ומאכלים המסומנים כ"דיאט" תמיד מעלים בנו את השאלה עד כמה המוצר באמת דיאטטי לעומת המקור? יש לא מעט מוצרים שההבדל בין המקור לגרסה הדיאטטית שלו מזערי, אך קולה הוא לא אחד מהם. זו אולי לא הפעם הראשונה שאתם נתקלים בכתבה שמעוררת פוביה למשקאות מוגזים, אך אחרי שנתקלנו בניסוי שערך השוואה בין משקה הקוקה קולה הרגיל לקולה זירו, היינו חייבים להראות לכם את התמונות. ספוילר: אוהבי הזירו יכולים לנשום לרווחה, הכול בסדר.

בניסוי שפורסם ברשת ע"י "בית המדע", בישלו על אש חזקה את משקה הקוקה קולה ואחר כך ביצעו את אותו ניסוי על הקולה זירו. בעוד הזירו התאדה ונעלם כמעט לגמרי, משמע "איזה כיף זה כולה מים" - כשהקולה הרגילה הגיעה לרתיחה, היא הותירה אחריה כמות מכובדת מאוד של סוכר קרוש. למעשה, 375 מ"ל של סוכר נותרו על המחבת בניסוי הזה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מה קרה כשבן 73 נסע עם רכבו החלוד לתוך בריכת קולה?

לכתבה המלאה

מי היה מאמין שהקולה זירו עשה את הופעת הבכורה שלו בסופרמרקטים רק בשנת 2005, כשהחברה הכריזה בקול גדול על משקה הקולה החדש שלא מכיל סוכר, "אנו משתמשים בתערובת של ממתיקים דלי קלוריות וצבעי מאכל שהופכים את הקולה זירו לדומה יותר לקוקה קולה הקלאסי", כך נמסר מהחברה. לדברי ענקית המשקאות הקלים, הקולה הקלאסי מכיל 10.6 גרם של סוכר לכל 100 מ"ל קולה. חבריו לא טובים ממנו: הספרייט מכיל 10.1 גרם סוכר לאותה כמות, הרד בול 11 גרם והפאנטה 11.2 גרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully