וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החניכיים מדממות? 7 פעולות שאתם עושים רק מחמירות את המצב

13.4.2017 / 8:00

מצחצחים שיניים, משתמשים בחוט דנטלי ואפילו מבקרים אצל השיננית, והדלקת עדיין מסרבת לעזוב? יכול להיות שמשהו בשגרת היום יום שלכם מעודד אותה להישאר. אלו 7 ההרגלים שמעצימים את התופעה הטורדנית

אילוסטרציה. ShutterStock
צחצוח שיניים הוא לא הדבר היחיד שאתם יכולים לעשות כדי להילחם בכאב/ShutterStock

החניכיים שוב נפוחות, כואבות ומדממות? למי שהבעיה הזאת כל הזמן חוזרת אצלו, נראה כי היא תמיד תלווה אותו, גם אם ישתדל לשמור על היגיינה נכונה ויצחצח שיניים פעמיים ביום. לתופעה המציקה הזאת, יש השפעות לא רק על חלל הפה. מחקרים מצאו קשר כלשהו בין התפתחות דלקות חניכיים לבין סיכון מוגבר למחלות לב, לשבץ, ולסיבוכים רפואיים נוספים.

עוד בנושא:
חשוב לדעת: גם כאב שיניים עלול להרוג
מה לעיסת מסטיק עושה לשיניים שלכם?
6 סימנים מפתיעים שעלולים להעיד על בעיות לב

דלקת חניכיים היא תופעה נפוצה מאוד – על פי הערכות שונות כשמונים אחוזים מאיתנו נסבול ממנה בשלב זה או אחר בחיינו. התסמינים שמצביעים עליה כוללים בין היתר נפיחות, דימום, ריח רע בפה, כאב בעת הלעיסה, רגישות בשיניים ובמקרים נדירים אפילו שיניים רופפות. הדרך היעילה ביותר למנוע את הדלקת היא כמובן להקפיד על צחצוח שיניים, שימוש בחוט דנטלי וביקורים תכופים אצל השיננית. אם למרות כל אלו עדיין אין שיפור במצב, יכול מאוד להיות שהרגלים נוספים שלכם תורמים להתפתחותה. הנה כמה מהמרכזיים שבהם, והדרכים הנכונות להתגבר עליהם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully