וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייק ניוז? הקפה שמבטיח שתרדו מידה תוך ארבעה שבועות

מוצר הרזיה חדש מבטיח שקפה שמכיל 6 קלוריות לכוס ועשוי מרכיבים טבעיים בלבד יעזור לכם להשיל קילוגרמים ושומנים בלי להתאמץ. באותיות הקטנות: יש לצרוך את הקפה לצד תפריט דיאטטי ופעילות גופנית

צילום מסך

טרנד דיאטטי חדש שמגיע מבריטניה טוען שהסוד להרזיה נמצא בכוס קפה. מוצר בשם סקיני קופי (Skinny Coffee) שכל כוס שלו מכילה 6 קלוריות בלבד, מבטיח לסייע לאנשים לרדת מידה שלמה בבגדים בתוך ארבעה שבועות בלבד.

לדברי היצרנים של סקיני קופי, התערובת שלו עשויה מחומרים טבעיים בלבד, בהם: תמצית תה ירוק לשיפור המטבוליזם ותמציות צמחים נוספות המדכאות תאבון וגם עשירות בנוגדי חמצון ומינרלים בריאים.

עוד בנושא:
5 דרכים לרדת במשקל בלי לעשות דיאטה
10 טעויות שמונעות מכם לרדת במשקל
הקפה שלכם מכיל הרבה יותר קלוריות ממה שאתם חושבים

סקיני קופי קפה דיאטטי סיפור בדקה. אינסטגרם, צילום מסך
כל זה מקפה?/צילום מסך, אינסטגרם

המוצר כבר הספיק לצבור פופולריות רבה ברשתות החברתיות עם למעלה מ-170 אלף עוקבים בעמוד האינסטגרם של המותג. הצרכנים האדוקים שלו מרבים להעלות לרשתות החברתיות תמונות וסיפורי הצלחה של הרזיה.

אבל כמו תמיד, אנשי המקצוע ממהרים לצנן את ההתלהבות. לדבריהם, אין כל הוכחה מחקרית שמגבה את הטענות השיווקיות של המוצר – פרט לטענה שתמצית תה ירוק מזרזת את חילוף החומרים. אולם, גם השפעה זו אינה חזקה מספיק כדי לגרום לקילוגרמים ולשומנים פשוט להתנדף. המבקרים שואבים חיזוק מהעובדה שיחד עם תערובת הקפה מגיעות גם המלצות לתפריט תזונה דיאטטי ולפעילות גופנית – או במילים אחרות: הדרך הקשה והמוכרת לרדת במשקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully