וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה חיידקים מסתתרים ממש עכשיו במשרד שלכם

1.3.2017 / 6:07

השולחן, העט, העכבר, המקלדת, האוזניות, המקרר, המיקרוגל - אפילו מתקן הסבון! מתברר שכמעט לאן שלא תסתכלו במשרד תמצאו סכנה היגיינית. אל דאגה, נעזור לכם להתגבר עליהן

מהם הפריטים הכי מזוהמים בהם אנחנו משתמשים מדי יום?/מערכת "סיפור בדקה"

בסרטון - עוד דברים שלא כדאי לכם לגעת בהם

רובנו לא חושבים על מקום העבודה שלנו כעל קרקע פוריה למחלות, אך מתברר כי גם המשרדים עלולים להיות מסוכנים למדי - בעיקר אם אתם לא דואגים לנקות אותם כפי שאתם מנקים את הבית (ואנחנו מנחשים שאתם לא). האתר Hassle.com, המציע שירותי ניקיון, יצא ברשימה של סכנות ההיגיינה הגדולות ביותר בפינות העבודה המודרניות. אז קחו מטלית לחה ונייר טואלט, וקדימה - יוצאים לדרך.

עוד בנושא:
לא תאמינו איזו זוהמה מסתתרת בכרית - בגלל הפנים שלכם
הסיבה הדוחה שתגרום לכם להפסיק להשאיר ספלי קפה במשרד

אלו הם המקומות הכי מלוכלכים במשרד

seperator

האוזניות שלכם

בשל סיבים מהשיער, זיעה ושעוות אוזניים, אוזניות עלולות להיות יופי של זרז למחלות - בעיקר אם חולקים אותן עם אנשים אחרים. מתברר כי במשך שעה אחת כמות הבקטריות והחיידקים שבאוזניות עלולה לעלות פי 700. בסוף כל שבוע מוטב לנגב אותן עם מעט אלכוהול.

השולחן שלכם

על שולחן העבודה הממוצע יש 10 מיליון חיידקים מדי שבוע. כן, קראתם נכון - פי 400 יותר מעל מושב האסלה הממוצע. מומלץ לנגב אותו פעמיים בשבוע עם חומר אנטי-בקטריאלי או חומץ כלשהו.

העט שלכם

בפרט אם אתם לועסים אותו. על הידיים שלכם יש חיידקים רבים, והמעבר שלהם הישר לפה לא מבטיח טובות. אחד מחמישה אנשים במשרד נוהג ללעוס את העט שלו. נסו להשאיר את העט שלכם אצלכם ולא לשתף אותו.

המקלדת שלכם

מקלדות ידועות ביכולותיהן הבלתי נלאות לצבור חיידקים - ליתר דיוק, 3,295 חיידקים על כל אינץ' רבוע. מוטב לנגב את המקלדת באופן שבועי עם מטלית לחה.

העכבר שלכם

תחשבו על זה: הידיים שלכם נמצאות על העכבר כשמונה שעות ביום, מה שהופך אותו חשוף לזיעה, חלקיקי מזון, אבק והמון, המון חיידקים. 10 אחוז מהעובדים הודו שמעולם לא ניקו את העכבר שלהם, וזה חייב להפסיק. נגבו אותו פעם בשבוע עם חומר אנטי-בקטריאלי.

המדפסת ומכונת הצילום

מחברי המאמר מעריכים שבכל אחד מהמכשירים האלה נוגעים אנשים רבים, עם חיידקיהם השונים, כ-300 פעם ביום. נגבו אותם לפני כל שימוש, ליתר ביטחון.

מכשיר המים

הידעתם שבמכשיר המים המשרדי מצטברים 2.7 מיליון חיידקים על כל אינץ' רבוע? מדי לילה יש לנקות את המכשיר, רצוי עם לימון טרי.

המקרר

טוב, זה נשמע הגיוני מאוד - מוצרים שפג תוקפם, מאכלים עם מכסים רופפים, פירות רקובים - הכל אפשר למצוא במקרר המשרדי. במקרר הממוצע ישנם 7,850 חיידקים, ועל כן יש לנקות את המדפים על בסיס קבע באמצעות ספוג, מים חמים וסבון.

המיקרוגל

אחד המכשירים המשומשים ביותר בכל מטבח משרדי באשר הוא. במקרים רבים שרידי אוכל עלולים ליצור מושבות חיידקים. מוטב לנקות את המכשיר מדי יום עם חומץ כלשהו.

מתקן הסבון

כן, אפילו הסבון עלול להיות מלא חיידקים. מחקר באוניברסיטת אריזונה מצא שכרבע ממתקני הסבון המשרדיים מכילים חיידקים רבים. אם תשטפו ידיים מספיק טוב זה ככל הנראה יספיק, אבל מי שמחפף פותח את עצמו למחלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully