וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה אתם מוכנים לסבול בשביל לרדת 2.5 ק"ג?

יעל נצר

20.2.2017 / 9:14

יעל נצר החליטה להיפטר אחת ולתמיד מחמשת הקילוגרמים העודפים שמציקים לה, אז היא החליטה לנסות את ניקוי הרעלים חסר הרחמים של skinny me. ככה זה נראה

צילום והרעבה: יעל נצר, עריכה: רן צימט

אחרי שני הריונות, שנתיים של טיפולי פוריות ואלפי פחמימות כפיצוי, החלטתי להיפרד מחמשת הק"ג הכי מעיקים שיש. חמשת הקילוגרמים שבגללם הג'ינס לא יושב טוב כמו פעם. אלה שבאים והולכים בערך כל שנה וחצי. החמישה שאיתם לא אומרים לך שאת נראית זוועה, אבל בלעדיהם אין מי שלא מחמיא לך כמה את וואו, זוהרת, קלילה וחתולית. הם החמישה קילו הארורים שמתיישבים תמיד במקום הכי לא רצוי - אם יש לך בטן שטוחה ותחת גדול, ברור איפה הם יבחרו להתנחל. ומעל הכול - אלה הקילוגרמים שהכי קשה להוריד.

אני לא אדם של פרידות מתקתקות. אם חותכים אז חותכים. בלי רחמים. לא על חמשת הקילו ולא עליי. ואין כמו ניקוי רעלים כדי להזכיר לגופי השמנמן ונפשי הגרגרנית מה זה חוסר רחמים. בעיקר חוסר אוכל.

עוד בנושא:
צום מיצים: הדרך לרזון עוברת בגיהנום
איך מכינים את הגוף לקראת ניקוי רעלים?
סופינג: כך הפך המרק לטרנד בריאות לוהט

התחלתי את המסע בארץ הקילוגרמים האבודים עם ערכת ניקוי הרעלים של skinny me. הערכה כוללת כוס חמודה (שאפשר לרכוש בכול מיני חנויות מקס סטוק בכמה שקלים), קופסת תערובת תה צמחים (שתוכלו לרכוש בכל חנות טבע ב-30 שקלים) שני שקיקי נייר שאמורים להדביק על כפות הרגליים ואחרון, והכי פחות חביב, ספרון מתכונים אכזרי במיוחד שבעיקר עוזר להדגיש כמה עשרת ימי הניקוי הולכים להיות אכזריים. וכל האושר הזה במחיר מדכא תיאבון - 490 שקלים.

שייק ספירולינה. ShutterStock
שייק ספירולינה מישהו?/ShutterStock

עדשים, עלי תרד, ספירולינה, צ'יה ועוד מיני מטעמים לא טעימים ולא משביעים היו מנת חלקי שלוש פעמים ביום. ובין ארוחה לארוחה - בום! ארוחת ביניים, אם אפשר לקרוא לפרי בבוהוריים וירק אחר הצהריים "ארוחה".

מעולם לא התעסקתי כל כך הרבה במה וכמה אני אוכלת, ומהר מאוד הבנתי שלבחורה ששונאת לבשל כמוני, הדיאטה הזאת קשה אפילו יותר. מצאתי את עצמי לא פעם מוכנה לוותר על ארוחה רק כדי לא להתחיל להקפיץ ירקות. כמובן שבסוף לא ויתרתי. לא רק שלא ויתרתי, דאגתי ללקק כל תחתית של צלחת, קערה או כוס כדי שחס וחלילה לא אפספס טיפת נוזל כי הארוחה הבאה תמיד נראתה כל כך רחוקה, ומרחוק הכול נראה קטן יותר. במקרה של skinny me, גם מקרוב.

יעל נצר. ראובן קסטרו
יעל נצר, בימים המתוקים בהם יכלה לאכול מה שהיא רוצה, ובשביל שניים/ראובן קסטרו

אם נצא רגע מאווירת האשרם בהודו, עשרת ימי "ניקוי הרעלים" הם בעצם עשרה ימים של דיאטת כאסח. את שיטת הפריכיות וגבינה מהניינטיז, פשוט החליפו דברים עם הרבה מודעות ויח"צ טוב, והמון נודים. אולי לזה התכוונו כשאמרו "ניקוי".

ועם כל זאת, בתום עשרה ימים של סחרחורות ושכרון חושים, העפתי מעליי 2 וחצי קילו שהפכו את הכול לממש שווה. אז שלום skinny me ולהתראות עוד שנה וחצי.

שורה תחתונה: 10 ימים של סבל, 490 שקלים, 2.5 ק"ג פחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully