וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיסוי הפנים הפשוט שמבטיח מראה צעיר ורזה יותר

מאור מואיגר

30.1.2017 / 11:08

אושיות איפור וטיפוח בבריטניה מבטיחות שבאמצעות עיסוי של דקות בודדות של הפנים בכל בוקר ניתן להשיג עור חלק, צעיר ואפילו רזה יותר. האם זה הסוף לבוטוקס?

אישה מקבלת טיפול בספא. ShutterStock
יש לכם כמה דקות פנויות בבוקר - מה יש לכם להפסיד?/ShutterStock

האם עיסוי כל בוקר יכול להפוך את הפנים לצעירות ורזות יותר? גורו הטיפוח הבריטית שרה צ'פמן הבטיחה השבוע בראיון לדיילי מייל כי באמצעות עיסוי של דקות בודדות בכל בוקר ניתן לשפר את מראה הפנים, להשטיח קמטים ולהיראות צעירים ב-10 שנים באופן מידי. סקפטיים? אתם לא היחידים, אבל להתחיל את היום בעיסוי נשמע כמו רעיון טוב, אז החלטנו לבדוק את זה.

עוד בנושא:
מה לאכול כדי לשפר את מראה העור?
24 קראט: ניסינו את מסיכת הזהב של בר רפאלי
שימו מים: חליטות לעור זוהר ובריא

כך תעסו את עור הפנים ב-3 שלבים פשוטים:

את השיטה שצ'פמן מהללת פיתח צ'יקו שיגטה, מומחה לעיסוי בחברת הטיפוח דקלאור. ככה היא עובדת:

הרמת הלחיים:
הניחו את שתי הידיים על לחי אחת, מתחת לעצם הלחי וקרוב לשפה. ודאו כי שתי הידיים פרושות לרווחה והאצבעות צמודות אחת לשנייה. התחילו לעסות את הלחי לכל אורכה בעזרת שתי הידיים, עד שתגיעו לחלקה התחתון של האוזן. השאירו את הידיים מתחת לעצם הלחי ובצעו הרמה של הלחי במהלך העיסוי.

חזרו על הפעולה עשר פעמים, כאשר יד אחת מפעילה כוח רב והיד השנייה מלווה אותה בתנועות עדינות יותר וסיבוביות. בחזרה האחרונה, לחצו את שתי הידיים על הלחי והרימו אותה באמצעותן. השאירו את הלחי במצב הזה למשך 30 שניות.
חזרו על כל הפעולה 3 פעמים בכל לחי.

עיסוי הסנטר ושרירי הלסת
השתמשו בקצות האצבעות של אחת מידיכם כדי לעסות בעדינות את החלק התחתון בפנים, מתחת לקו שריר הלסת. דחפו ומשכו את העור סביב קו הלסת, מהסנטר ועד לאזור שמתחת לאוזן. עקבו אחר היד הזו עם ידכם השנייה ובאמצעותה סובבו בעדינות את העור באותם האזורים.
חזרו על הפעולה שלוש פעמים בשני צדי הפנים.

הרמת הגבות
השתמשו בשתי ידיכם כדי לעסות גבה אחת, תוך דחיפתה למעלה ולכיוון עצם הגבה. מומלץ להשתמש באצבע המורה ובאגודל לצורך העיסוי. במקביל, השתמשו בקצות האצבעות כדי לדחוף את העור שבין הגבות ובמצח לכיוון עצם הגבה. את הפעולה יש להתחיל במרכז הפנים ולעבוד לכיוון קצה הגבה. חזרו על הפעולה שלוש פעמים בכל צד.

פני אישה שחציה צעירה וחציה זקנה. ShutterStock
להיראות צעירה יותר: זה בידיים שלך?/ShutterStock

הייתם מנסים עיסוי בקרחוניות?

מסתבר שגם קוביות קרח עשויות להיות יעילות לטיפול בנפיחות ובקמטים בעור הפנים. נטלי אלני, מאפרת בריטית מוכרת, ממליצה להכין תה קמומיל, לשפוך אותו למגש קרח, ולאחר ההקפאה להשתמש בקוביות הקרח המיוחדות לעיסוי עדין של עור הפנים.

אלני ממליצה לעטוף את קוביות הקרח בגאזה ולהתחיל בעיסוי ממרכז הפנים החוצה. מומלץ להקפיד על תנועות ארוכות ומתמשכות, ולשמור על זרימה רציפה. עסו את העור עד שתגיעו לחלק שמתחת לאוזן ומעל עצם הלסת. לאחר מכן כדאי להתמקד באזור שמסביב לעיניים – הקרח יסייע לכווץ את הנקבוביות ולהוריד את הנפיחות שנוטה להיווצר באזור זה.

להשלמת התהליך ממליצה אלני לייבש את האזור שמסביב לעיניים ולמרוח ג'ל שמפחית את הסימנים השחורים. גם את הג'ל היא ממליצה לשמור בקירור על מנת להגביר את יעילותו.
לבסוף, היא ממליצה למרוח קרם לחות (שגם אותו כדאי לשמור בקירור) לכל אורך קו הלסת והלחיים, בתנועה סיבובית. בחלק הזה מומלץ להשתמש בשורש כף היד.

השלמתם את התהליך? אל תצפו לשוק היסטרי בפעם הבאה שתביטו במראה. קשה להאמין שזהו הכרטיס שלנו למעיין הנעורים, אבל בין אם הטיפולים האלה יעילים לכם ובין אם לא - כל השקעה קטנה כזאת בעצמכם תעשה רק טוב לדימוי העצמי שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully