וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימו מים: חליטות לעור זוהר ובריא

גפן בן צור, מאמר אורח

13.10.2016 / 8:59

אדמומיות, עיגולים שחורים מתחת לעיניים, פריחות ודלקות בעור – כולן סימנים לכך שהעור שלכם זקוק לתשומת לב וטיפוח. במקום לפנות לכימיקלים, שימו מים לתה. כל החליטות שיסדרו לכם עור בריא

מערכת וואלה!

בווידאו: כיצד משפיע המזון שאתם אוכלים על עור הפנים שלכם?

עור בריא חשוב לא רק להופעתנו החיצונית, הוא גם השתקפות של מצב בריאותנו. העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף, ותפקידו העיקרי הוא בהגנה על הגוף מפני חדירה של גורמים מזיקים ומזהמים ובוויסות הטמפרטורה. העור הוא גם המקום שבו ויטמין D מיוצר ונאגר ויש לו עוד תפקידים רבים ומגוונים. הוא ראוי לטיפול הטוב ביותר מאתנו כדי שיוכל לבצע את תפקידיו בצורה הטובה ביותר.

רובנו מודעים לכך ששתייה מרובה תורמת למראה העור, כמו גם אכילה של ירקות ופירות העשירים בנוגדי חמצון ופעילות גופנית התורמת לפינוי הרעלים בגוף. למטופחים שבינינו שגרת הטיפוח כוללת לרוב סבונים או פילינג לניקוי ותכשירי לחות. דבר שאולי לא שקלתם כדרך טיפוח לעור, הוא השימוש בסוגים שונים של תה - מוצר זמין ואיכותי לשמירה וטיפוח העור בצורה טבעית. בין אם אתם סובלים מבעיות עור כלשהן ובין אם אתם מעוניינים להשקיע ולטפח את עורכם, תוכלו להשתמש בחליטות צמחים בשתייה או כבסיס למסכות טבעיות, כשטיפה לפנים, או להוסיפן לאמבטיה.

עוד בנושא:
אוכל לפנים: איך לטפח את העור עם מה שיש במקרר
זה מה שמחסור בשעות שינה עושה לפנים שלכם
8 מאכלים שישפרו את מראה העור שלכם

תה ירוק. ShutterStock
עיגולים כהים מתחת לעיניים? תה ירוק/ShutterStock

תה ירוק: נגד עיגולים שחורים ואקנה

תה ירוק עוזר לשטוף החוצה רעלים מהעור ומפחית דלקתיות. עלי התה הירוק מכילים נוגדי חמצון בשם פוליפנולים, העוזרים לנטרל רדיקלים חופשיים, אשר מזיקים לגוף ומעודדים את תהליך הזדקנות העור.

עיגולים שחורים ונפיחות מתחת לעיניים - שפכו מים חמים על תיונים של תה ירוק, המתינו מספר דקות והעבירו למקרר לחצי שעה. הניחו את התיונים על העפעפיים ל-15 דקות ושטפו את הפנים לאחר מכן. אקנה - תה ירוק מכיל חומרים אנטי בקטריאליים, וניתן להשתמש בחליטת תה ירוק קרה כמי פנים. התה הירוק עוזר להפחית דלקתיות ואדמומיות. ניתן להוסיף מעט מהחליטה גם למסכת חימר ירוק ביתית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

רויבוש: נגד גירויים, פריחה ואקזמה

פירוש השם רויבוש הוא "שיח אדום". זהו צמח הגדל בדרום אפריקה, שם משתמשים בו כבר מאות שנים. תה הרויבוש עשיר בנוגדי חמצון - פלבנואידים, אבץ וחומצת אלפא הידרוקסי. כל אלה תורמים לעור בריא וחלק. חליטת רויבוש ישירות על העור תקל על גירויים, פריחה, אקזמה ופצעי בגרות.

קמומיל: נגד אטופיק דרמטיטיס

לפרחי הקמומיל תכונות אנטי דלקתיות ובשל כך חליטה שלהם משמשת רבות לטיפול בבעיות במערכת העיכול. בשימוש חיצוני, הקמומיל מתאים לטיפול בכוויות ופצעים, דלקות בעור ופסוריאזיס.

אטופיק דרמטיטיס - חליטת קמומיל באמבטיה מומלצת לטיפול באטופיק דרמטיטיס, דלקת עורית המכונה גם אסתמה של העור ואופיינית במיוחד בקרב ילדים ותינוקות.

קמומיל. ShutterStock
לטיפול בכוויות, פצעים ודלקות בעור/ShutterStock

היביסקוס: אלסטיות ומיצוק העור

החליטה החמצמצה עשירה בויטמין C ונוגדי חמצון מסוג אנטוציאנינים והיא מהווה גם מקור טבעי לחומצת אלפא הידרוקסי, התורמת לתחלופת התאים ולמראה עור אחיד, צעיר ובוהק. חליטת היביסקוס מרגיעה עור מודלק, מלחלחת ומשפרת את מראה העור ומתאימה גם לבעלי עור רגיש. שימוש בחליטת הצמח על גבי העור תורמת לשיפור האלסטיות ואף מסייעת למיצוקו.

קלנדולה: נגד חתכים, פצעים וכוויות

בעברית צמח הקלנדולה נקרא גם "ציפורן חתול רפואית". הקלנדולה מוכר כצמח מרגיע ואנטי דלקתי, והוא מצוי במוצרי תינוקות רבים. שתייה של חליטת פרחי קלנדולה תועיל לדלקות וכיבים במערכת העיכול ומומלצת גם לסובלים מאקנה. בשימוש חיצוני חליטת קלנדולה טובה לגירויים בעור, פריחות, חתכים, פצעים וכוויות. בין יתרונותיה, חיטוי ושיפור יכולת ההחלמה של העור.

סרפד: נגד קשקשים ונשירת שיער

סרפד הוא צמח מזין המכיל וויטמינים ומינרלים ועשיר במיוחד בברזל (לכן הוא מומלץ מאוד לסובלים מאנמיה). בשימוש חיצוני חליטת סרפד יעילה לטיפול בקרקפת, קשקשים ונשירת שיער.

לבנדר: נגד עור אדמומי ומגורה

חליטת פרחי לבנדר באמבטיה תקל על גירויים וגירודים בעור, אקזמה ופסוריאזיס. מריחה של חליטת לבנדר על עור הפנים טובה לטיפול בקופרוז, נימים בולטים, עור אדמומי ומגורה.

גפן בן צור היא נטורופתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully