כואבת לך הבטן? זו תנוחת השינה הכי טובה במחזור

נשים רבות מדווחות על כאבי מחזור חודשיים לא פשוטים שמקשים עליהן לתפקד ביומיום וגם לישון. אז מה אפשר לעשות מלבד לקחת כדור משכך כאבים? זה מאוד פשוט

מיכל רשף
08/01/2017
ShutterStock

כאבי בטן בזמן מחזור יכולים להיות סיוט חודשי עבור נשים בכל הגילאים, אבל מתברר שחוץ ממשככי כאבים יש עוד דבר קטן שניתן לעשות כדי לעבור את היום בשלום. וגם את הלילה.

חוקרים גילו ששינה בתנוחה עוברית, על צד אחד עם הרגליים מקופלות לכיוון הבטן, מורידה לחץ משרירי הבטן ומקלה על ההתכווצויות. בתנוחת שינה זו, הבטן רפויה ועטופה על ידי הגוף כולו, והברכיים הצמודות מאטות את זרימת הדם.

עוד בנושא:
למה יש בלאגן במערכת העיכול בזמן מחזור?
דרכים טבעיות להקל על כאבי מחזור
מומחים קבעו: כמה שעות באמת כדאי לישון

עוד באותו נושא

לא רק שוקולד: 5 מאכלים שמקלים על כאבי מחזור

לכתבה המלאה
תנוחת עובר(צילום: ShutterStock)

אז מה כדאי לעשות אתן יודעות, אבל ממה כדאי להימנע? גם פה יש לחוקרים תשובה. לדבריהם, ניתן לישון בכל תנוחה שתרצו, אך עדיף להימנע מלישון על הבטן. באופן זה מופעל לחץ על הרחם – מה שעשוי להגביר את הדימום. ואת זה אנחנו לא באמת רוצות.

  • מחזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully