וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתוב בעור: גברים מקועקעים בוגדים יותר

29.12.2016 / 17:20

גברים מקועקעים אולי נהנים מתדמית מסוכנת, מסתורית וסקסית, אבל חלק מהנשים יעדיפו להתרחק מהם מחשש שהם רק יובילו לצרות. מחקר חדש מגבה את האינסטינקט הזה

צילום מסך

בווידאו: הקעקוע שגורם לאנשים לדבר על דיכאון

קעקועים משווים לגברים מראה סקסי אך מסוכן, ויש נשים שנרתעות מגברים מקועקעים מחשש שהם יובילו לצרות. מחקר חדש מאשש את החששות הללו, וקובע כי לגברים מקועקעים אכן עלולה להיות נטייה מוגברת לבגוד.

במסגרת המחקר התבקשו 2,500 גברים ונשים הטרוסקסואליים לחוות את דעתם על תמונות של גברים ללא חולצה. בחלק מהתמונות הוסיפו החוקרים באמצעים מלאכותיים קעקועים על זרועותיהם של המצולמים.

עוד בנושא:
הרופאים נדהמו לגלות: הגידול הסרטני הוא בכלל קעקוע
הגורם המפתיע שיעשה אתכם מושכים יותר
איך הגוף שלכם יודע אם מצאתם את האחד?

דייויד בקהאם (שמאל) ובנו ברוקלין. AP
פוטנציאל נמוך לתפקד כבני זוג או כאבות? דיוויד בקהאם המקועקע ובנו/AP

הגברים שהשתתפו במחקר סברו שהגברים המקועקעים בתמונות היו מושכים יותר מאלה שלא היו על גופם קעקועים. לעומת זאת, בעיני חלק מהנשים אותם גברים דווקא נחשבו לפחות מושכים. כך עולה מהמחקר הפולני, שפורסם בכתב העת journal Personality and Individual Differences.

הגברים המקועקעים נתפסו על ידי המשתתפות במחקר כבריאים יותר – ממצא שכבר עלה במחקרים פסיכולוגיים קודמים אודות קעקועים – גבריים, דומיננטיים ואגרסיביים יותר. גבריות מופגנת קשורה ברמות טסטוסטרון גבוהות – ההורמון שאחראי על דחף מיני ועל התפתחות השרירים. מחקרים שנעשו בעבר הוכיחו כי עליה ברמות הטסטוסטרון עלולה לגרום לגברים לחפש הזדמנויות לבגוד.

עוד באותו נושא

אני רק שאלה: איך קעקועים נשארים על הגוף לכל החיים?

לכתבה המלאה

הצד האפל של הטסטוסטרון

"הצד האפל של מאפייני הטסטוסטרון מסביר בצורה מושלמת מדוע יש נשים שחושבות שלגברים מקועקעים פוטנציאל נמוך יותר להיות בני זוג ואבות אפשריים לצאצאיהן", אמר החוקר הפולני שהוביל את המחקר.

במחקר אחר שנערך באוניברסיטת ניו מקסיקו גילו חוקרים שלגברים שנמצאים במערכות יחסים מחייבות יש רמות טסטוסטרון נמוכות יותר. לגברים שבוגדים לעומת זאת, יש רמות טסטוסטרון גבוהות במיוחד. אחת הסברות המדעיות בקשר לפעולתו של הטסטוסטרון היא שהוא מסייע לגברים למשוך בנות זוג על ידי כך שהוא גורם להם לחוש בטוחים יותר בעצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully