וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שאתם צריכים לאכול כדי שנשים יימשכו אליכם יותר

15.11.2016 / 6:30

אמרו לכם שהוא עושה ריח רע ושבשום אופן אסור לכם לאכול אותו לפני דייט, אבל מחקר חדש קובע שדווקא גברים שאוכלים שום – והרבה, הם מושכים יותר בעיני נשים. איך מסבירים את זה?

PanasonicAsia

בווידאו: הדרך הכי קלה לקלף שום

כולנו מכירים היטב את הבעיה עם שום – הוא טעים, אפילו מאוד. אבל יש לו מחיר כבד בתחום הארומטי. הרי לא בכדי אחת האזהרות השחוקות ביותר לפני דייטים היא: "אל תאכלו שום!". אבל מחקר חדש מאיים לערער את הסדר הישן בתחום הזה, משום שהוא טוען שגברים שאוכלים שום – והרבה, מפיצים ניחוח שנשים מוצאות מאוד אטרקטיבי. למעשה, קובע המחקר, כי גברים שמרבים לאכול שום יהיו מושכים יותר בעיני נשים.

במסגרת המחקר, שפורסם לראשונה בכתב העת Appetite בשנה שעברה, שתי קבוצות של גברים התבקשו לאכול מדי יום שום, במשך שבוע – קבוצה אחת של גברים אכלה 2 שיני שום כל יום, ואילו הקבוצה השנייה אכלה 4 שיני שום מדי יום. בנוסף, הגברים התבקשו להסתובב עם פדים סופגי ריח שספגו את ריחות הגוף שלהם.

עוד בנושא:
הגורם המפתיע שעושה אתכם יותר מושכים
7 מאכלים שגורמים לריח רע מהפה
מדוע אנחנו נרתעים מריחות מסויימים?
כדאי לכם לאכול חילבה. זו הסיבה

שום ירוק, פארמה קולטורה. דרור עינב
השפעה חיובית על האופן שבו ריח גוף גברי נתפס ונחווה על ידי נשים/דרור עינב

לאחר מכן, נשים בנות מזל התבקשו לרחרח את הפדים הריחניים ולדרג אותם במדדים של: אטרקטיביות, נעימות, עוצמה, וגבריות. ובמבחן התוצאה, הדירוג של הגברים שאכלו יותר שום היה משמעותית טוב יותר משל חבריהם המתונים.

פרופסור קרייג רוברטס, שהוביל את המחקר, העלה את הסברה שייתכן שהדבר קשור ליתרונות הבריאותיים הרבים שיש לשום. שכן, מדובר בירק עשיר ברכיבים תזונתיים ובוויטמינים, שידוע ביכולתו להילחם בצינון ואפילו לשפר ביצועים אתלטיים. "התוצאות שלנו מצביעות על כך שייתכן שלאכילת שום יש השפעה חיובית על האופן שבו ריח גוף גברי נתפס ונחווה על ידי נשים. וייתכן שזה קשור ליתרונותיו הבריאותיים. מנקודת מבט אבולוציונית, בהחלט ייתכן שנוצרו העדפות לריחות מסויימים שקשורים בבחירות תזונתיות ספציפיות, ושהדבר עיצב במידה מסויימת גם את ההעדפות המיניות". רוברטס הוסיף, כי "מחקרי עבר כבר גילו שמינים רבים של חיות נעזרים ברמזים תזונתיים שונים שמסייעים להם בבחירת פרטנרים לרבייה".

לאור זאת, קחו בחשבון שהוא אולי מרחיק ערפדים, אבל את רוב הנשים השום שתקעתם לצהריים כנראה רק ידליק.

  • עוד באותו נושא:
  • שום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully