וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משולש הסכנה: פיצוץ חצ'קונים באזור הזה יכול להרוג אתכם

6.10.2016 / 7:15

לא כדאי לכם לפוצץ חצ'קונים. קודם כל, כי זה דוחה. שנית, זה עלול להזדהם, להשאיר צלקות בעור וכעת מתברר שזה יכול אפילו להוביל לשיתוק ולמוות. מדובר בתרחיש נדיר, ובכל זאת – הייתם לוקחים את הסיכון?

חצ'קונים הם טרנד יופי? דוגמנים ודוגמניות עם חצ'קונים בתצוגת האופנה של Moto Guo במילאנו/מערכת סיפור בדקה

בווידאו: עוד סיבה לא לפוצץ - מסתבר שחצ'קונים זה שיק

אתם בוודאי יודעים שלא מומלץ לפוצץ חצ'קונים, משום שהם עלולים להזדהם. ולמרות זאת, רוב הסיכויים הם שמצאתם את עצמכם לא פעם מול הראי, לוחצים פצעון סורר ומוגלתי בין שתי אצבעות ומתפללים שזה לא ישאיר צלקת. הפיתוי פשוט גדול מדי – כשאנחנו רואים את הגבעה האדומה הזאת מתרוממת מעל פני העור שלנו, מתריסה כנגדנו ונדמית לנו כגדולה בהרבה מכפי מידותיה במציאות – מעטים מאיתנו יכולים להפגין את האיפוק והריסון המתבקשים ופשוט לחכות שזה יחלוף מעצמו. האצבעות שלנו מתרוממות כמו מעצמן ומבקשות ללחוץ ולפוצץ.

אבל כעת רופאי עור מזהירים מפני המנהג הדוחה הזה, לא בגלל שזה יכול להוביל לזיהום או לחטטים בעור, אלא משום שזה יכול ממש להרוג אתכם. ובמיוחד אם הפצעון נמצא ב"משולש הסכנה". זה אולי נשמע לכם כמו שם של סרט אימה לא איכותי במיוחד, אבל משולש הסכנה הוא מושג שכדאי שתכניסו ללקסיקון הטיפוח שלכם. מדובר באזור שמשתרע על חלק קטן מהעיניים, גשר האף, זוויות הפה והשפה העליונה. כאשר אזור זה נחשף לזיהום, הדבר עלול להוביל להשלכות חמורות.

עוד בנושא:
מאכלים שיעשו לכם עור פנים קורן
8 מזונות שגורמים לעור שלכם להזדקן
ההרגל היומיומי שגורם לכחצי מיליון מקרי מוות בשנה

אישה מפוצצת חצ'קון. ShutterStock
חצ'קון על המצח? מחוץ למשולש הסכנה. תרגישו חופשי לפוצץ, מגעילים./ShutterStock

כלי הדם שמצויים במשולש הסכנה מתנקזים אל אחורי הראש ומהווים נתיב ישיר למוח. משמעות הדבר היא שזיהומים שמתפתחים באזור זה עלולים למצוא את דרכם אל תוך מרכז העצבים במוח. אף שמדובר בתרחיש נדיר ביותר, זיהום שיתפתח באזור זה וינדוד למוח עלול להוביל לאובדן ראייה, שיתוק ואפילו למוות.

אז אנחנו מקווים שהמידע החדש הזה יעזור לכם להתאפק ולהמנע מפיצוץ חצ'קונים שממוקמים באזור המסוכן, אבל אם בכל זאת נכנעתם לדחפים העלובים והדוחים שלכם ופוצצת חצ'קון במשולש הסכנה – עקבו אחר המקום ובמידה שמתפתח זיהום, פנו לרופא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully