מתקשים להירדם? הטריק המוזר שיעזור לכם לישון טוב בלילה

חוקרים מקנדה טוענים שמצאו פתרון לחלק מבעיות השינה של רבים ברחבי העולם. לדבריהם, חבישת משקפיים שעתיים לפני השינה תהפוך את שנת הלילה שלכם למשובחת

עדי שמאי
05/10/2016
אימג'בנק GettyImages

חשבתם פעם מה כל האור שבוקע מהמכשירים הניידים שלכם עושה לגוף? כנראה שלא. אבל מספר מדענים חוקרים את ההשפעה שיש לאור מלאכותי על הגוף שלנו, והממצאים שלהם מדאיגים.

האור המלאכותי בשעות הלילה מקשה על רבים ברחבי העולם להירדם, מה שנובע משינויים שמתרחשים בשעון הביולוגי של הגוף שלנו. השינויים האלה לא רק מדירים שינה מהעיניים שלנו, אלא מעלים את הסיכון לחלות במחלות כמו סוכרת ואפילו גורמים להשמנה.


עוד בנושא:
מומחים קבעו: כמה שעות באמת כדאי לישון
אני רק שאלה: איך אנחנו לא נופלים מהמיטה בזמן שינה?
נכנסים למיטה מאוחר? זה משפיע על המשקל שלכם

עוד באותו נושא

קשה להירדם? שימו את הסמארטפון בצד

לכתבה המלאה
אנה ווינטור בשבוע האופנה של ניו יורק, פברואר 16. GettyImages
מובילת טרנדים. גם בריאותיים. אנה ווינטור עורכת ווג(צילום: GettyImages)

אז מה עושים? ובכן הפתרון שמציעים חוקרים מאוניברסיטת קולומביה הבריטית בקנדה הוא פשוט ללכת עם משקפי שמש, גם בערב. שעתיים לפני השינה. בצורה זו אתם מודיעים לגוף שלכם שהיום נגמר והגיע הזמן להיכנס למיטה.

ואם זה נראה לכם קצת מוזר, פשוט תפסיקו לענות למיילים בשעות מאוחרות. זה גם עוזר.

  • שינה
  • משקפי שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully