וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשר זה קצח: מקורות מעולים לחלבון מן הצומח

17.8.2016 / 7:00

לא צריך להיות טבעוני או צמחוני בימינו כדי לדעת שלטובת הבריאות שלכם, מומלץ לצמצם את צריכת המוצרים מן החי. אם אתם דואגים לרמת החלבון שלכם, יש גם אלטרנטיבות מצויינות מהצומח

ארגון הבריאות מכריז על בשר מעובד כמסרטן ומסוכן לבריאות/סיפור בדקה, מערכת וואלה!

בווידאו: בשר מעובד הצטרף לרשימת המסרטנים של ארגון הבריאות העולמי

אתם לא צריכים להיות טבעונים או צמחונים כדי לדעת שכדאי לכם לצרוך יותר חלבון שמקורו מן הצומח, ופחות חלבון מהחי. לצד האזהרה שפרסם השנה ארגון הבריאות העולמי, על כך שצריכת בשר מעובד מגדילה את הסיכון לסרטן, קיימים עוד עשרות ומאות מחקרים שהוכיחו שתפריט עשיר במזונות מהצומח ודל במוצרי מזון מן החי – כמו בשר אדום, עוף, ביצים ומוצרי חלב – עשוי לשפר מדדי בריאות כללית כמו כולסטרול ולהפחית את הסיכון למחלות לב וסרטן.

עוד בנושא:
עכשיו זה רשמי: בשר מעובד עלול לגרום לסרטן
כוח הטופו: טבעונים מרזים יותר
טבעונות או פליאו: איזו תזונה בריאה יותר?

נדמה שציבור הצרכנים כבר מתחיל להפנים את המידע הזה, משום שעל פי דוחות עדכניים של מגמות שוק, יותר ויותר אנשים בארה"ב למשל מחפשים יותר מקורות לחלבון איכותי מן הצומח וצורכים יותר תחליפי בשר. גם באירופה, שבה צריכת הבשר תמיד היתה מאוד דומיננטית, חלה ירידה של 9 אחוזים בצריכת הבשר לאורך שני העשורים האחרונים.

כשמדובר על מקורות לחלבון איכותי מן הצומח, לטבע יש הרבה מה להציע וזה ממש לא מסתכם רק בטופו. הנה 5 אופציות טובות, מזינות וטעימות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully