וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 12 מציג: ההוכחה המדעית שחיסונים גורמים לאוטיזם

31.5.2016 / 14:01

מרקו ארתורו בן ה-12 אסף בקלסר מיוחד את כל ה"ראיות המדעיות" שהצליח למצוא לכך שחיסונים גורמים לאוטיזם. הסרטון שלו הוא אחד הדברים הכי משכנעים שראינו לאחרונה. אל תפספסו

צילום מסך

מה שאלפי פוסטים בפייסבוק, מאות דיונים להוטים בקבוצות הורים ועשרות הצהרות של רופאים לא הצליחו לעשות – הצליח ילד אחד בן 12 עם סרטון ויראלי. מרקו ארתורו הוא ילד חמוד בן 12 עם חיבה למדע. הוא העלה לעמוד הפייסבוק שלו סרטון שבו הוא ניצב מול המצלמה ומבטיח להציג סוף סוף את הראיות המדעיות החותכות לכך שחיסונים גורמים לאוטיזם.

עוד בוואלה בריאות:
מי ההורים שבוחרים שלא לחסן את ילדיהם?
דקירה קטנה ודי: צוקרברג מסתבך עם הורים נגד חיסונים
סרט שנוי במחלוקת נגד חיסונים הוסר מפסטיבל טרייבקה

מדובר בגביע הקדוש של המתנגדים לחיסונים, שמבססים את טענותיהם על מחקר מדעי ישן שכבר הופרך אינספור פעמים והתברר כבדוי, לפיו חיסונים הניתנים לפעוטות מגדילים את הסיכון לאוטיזם. עם זאת, בקהילת המתנגדים לחיסונים מסרבים לתת לעובדות לבלבל אותם וממשיכים לטעון זאת. מרקו הצעיר עלה על הדרך הטובה ביותר להתמודד עם טענות חסרות היגיון – להטריל אותן.

בסרטון (שהפך ויראלי וזכה לשיתופים רבים) הוא כאמור מבטיח להציג את "כל הראיות המדעיות שהצלחתי למצוא, שמוכיחות אחת ולתמיד שחיסונים גורמים לאוטיזם...", הוא אף מציג למצלמה קלסר שעליו הכיתוב "ראיות שחיסונים גורמים לאוטיזם". אלא שאז הוא פותח את הקלסר ומתברר שהוא מלא בדפים ריקים. או אז פוצח הנער בנאום חוצב להבות על כך שחיסונים הם מההמצאות החשובות ביותר בהיסטוריה, ושהורים המתנגדים לחסן את ילדיהם מסכנים לא רק אותם, אלא את האוכלוסיה כולה. מה נגיד לכם? אנחנו השתכנענו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully