וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדען הישראלי שממציא מחדש את הקנאביס

12.2.2015 / 17:30

פרופ' עודד שוסיוב מפתח טכנולוגיות חדשניות בתחום הקנאביס הרפואי. חלק מהמוצרים שלו נשמעים בהתחלה כמו מדע בדיוני, אבל בהמשך מתברר שהם שווים המון כסף. צפו בפרק הראשון בעונה השנייה של שאיפות גדולות

צילום, הפקה ובימוי: מערכת וואלה

בשנתיים האחרונות עשה הקנאביס הרפואי קפיצת מדרגה משמעותית, הן בתודעה הציבורית והן בקהילה הרפואית. רק בשנה האחרונה התפרסמו מחקרים שמצאו כי הקנאביס מפחית לחץ וחרדה, מצמצם גידולים בראש ואפילו מעורר חשק מיני. עם כאלה יחסי ציבור, זה לא מפתיע שחוקרים רבים בארץ ובעולם עלו גם הם על עגלת הקנאביס הרפואי, שטומן בחובו לא רק תגליות מדעיות ומזור לחולים, אלא גם הרבה מאוד כסף.

פרופסור עודד שוסיוב, מהפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה של האוניברסיטה העברית, עורך בימים אלה ניסויים במעבדה שלו, כשמטרה היא למצוא מוצרי קנאביס בעלי מינון מדוייק, שיוכלו לעזור לאנשים הסובלים מכאבים. על ידי מיפוי הגנים של הצמח ובעזרת טכנולוגיות חדשות, מצליח שוסיוב לקבל מידע מדוייק על כמות החומר הפעיל בצמח, ולמקסם את התועלת שלו. שוסיוב, שגילה רק לאחרונה את הפוטנציאל הרפואי והכלכלי שטמון בצמח אומר ששווקים רבים בעולם כמהים למוצרים איכותיים וכי מדובר ב"הזדמנות כלכלית שאסור לישראל לפספס".

לפניות לצוות התכנית שאיפות גדולות TVcanabis@gmail.com

עוד בנושא:
האם מריחואנה יעילה נגד דיכאון?
צמח המחלוקת: האם קנאביס רפואי מסוכן לילדים?
מחקר: קנאביס עשוי לכווץ גידולים במוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully