וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנולוגיה בריאה: לשרוף קלוריות בלי לקום מהכסא

8.1.2015 / 8:47

אתם יכולים להמשיך להתווכח אם טכנולוגיה זה דבר רע או טוב, אבל יש גאדג'טים שאנחנו לא מבינים איך לא המציאו קודם. שלושה מוצרים בריאותיים לעצלנים שמוצגים בימים אלה בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם. אתם יכולים להישאר לשבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיפה על מחוך. חגורת belty/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגורה שנפתחת מעצמה

אכלתם יותר מדי ואתם צריכים לפתוח את החגורה כדי שהבטן לא תתפוצץ? עכשיו לא רק שתוכלו לאכול כמה שבא לכם, אלא שהחגורה תעשה בשבילכם את העבודה ותפתח מעצמה.

חגורה חכמה שנקראת belty מתאימה את עצמה להיקף הבטן שלכם במהלך היום, תלוי במה אכלתם ואם התעמלתם. החגורה שהיא פרי המצאה של חברת סטארטאפ צרפתית לא רק מתרחבת ומצרה את עצמה, אלא גם מנטרת את מצב הבריאות שלכם ומציקה לכם כשאתם יושבים יותר מדי זמן.

בהנחה שמצב המותניים שלכם מעיד על מצבכם הבריאותי, החגורה שמצוידת בחיישנים קטנים, מאיץ וג'ירוסקופ - שיודע בדיוק כמה זזתם, אמורה לספק אבחון מדויק. החגורה מתחברת לאפליקציית שמנתחת את הנתונים, שולחת פושים ונותנת עצות בריאותיות לפי הנתונים של החגורה. לא ברור אם החגורה תתפוס, כמה היא עתידה לעלות בעתיד, או מי לעזאזל עדיין לובש חגורות, אבל הגאדג'ט החדש נשמע לנו קצת יותר נוח ממחוך.

TAO-Chair. אתר יצרן
חלום שמתגשם? כסא TAO/אתר יצרן

לשרוף קלוריות בלי לקום מהכיסא

החלום של כל אחד ואחת מאתנו עומד ככל הנראה להתגשם עם כיסא ה-tao החדש שיכול לתפקד כמו חדר כושר קטן בכיסא אחד, שיכול גם להתאים לספה בסלון. למרות שהוא נראה כמו כיסא די רגיל, כיסא ה-tao עובד על שרירי הליבה שלכם, שורף קלוריות מוריד סטרס ומחזק שרירים.

המוצר החדש של חברת הסטרטאפ Tao-Wellness אמור להילחם באחת הבעיות הקשות שהחיים המערביים הביאו עמם- ישיבה ממושכת. לפי מחקרים אחרונים היא עלולה לקצר חיים, פוגעת ביציבה של הגוף וגורמת למחלות רבות. כעת, בעזרת פיצ'רים חדשים בכיסא שפועלים על ידי הפעלת לחץ ומד שבודק כמה קלוריות שרפתם, אולי נמצאה התשובה.

הכיסא, איך לא, מסונכרן עם אפליקציה שמדריכה וממספקת הסברים על מגוון של תרגילים שניתן לעשות עם הכיסא ומקשרת את המשתמש למשחקים שניתן לשלב בחוויה הכללית. או בקיצור, תישארו לשבת.

עוד באותו נושא

4 אפליקציות שיגרמו לכם להתחיל לרוץ

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביזר אופנתי שמיישר לכם את הגב. מדבקת Lumo Lift/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדבקה שתיישר לכם את הגב

המדבקה החכמה הזו שנקראת Lumo Lift כבר זכתה לתהילה כשהוכרזה לפני חודש כאחת מתוך 25 ההמצאות הכי טובות בשנת 2014 של המגזין TIME. אבל לא רק תהילה היא מביאה איתה, אלא גם את האפשרות לעמוד ישר ולהימנע מכאבי גב.

כל מה שצריך לעשות הוא להדביק את הפאץ' שבתוכו מותקן צ'יפ, לדש החולצה או אפילו לחזייה, והוא מנתח את מנח עמוד השדרה והצוואר. אם המנח לא אידיאלי או אפילו עקום, הצ'יפ ישדר מעין ויברציה שתתריע שאתם צריכים להתיישר. המדבקות לא רק מזכירות לכם להתיישר אלא סופרות צעדים, קלוריות ומרחק כשאתם מתעמלים.

הגאדג'ט הלביש מגיע במגוון צבעים ועתיד לצאת אל השוק באביב הקרוב במחיר שינוע סביב 70 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully