וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 אפליקציות שיגרמו לכם להתחיל לרוץ

28.12.2014 / 11:00

מתים לקום כבר מהספה ולעשות קצת כושר ולא יודעים איך? יכול להיות שהפתרון נמצא ממש בכף ידכם. הנה כמה אפליקציות שיהפכו את חווית הכושר לנעימה הרבה יותר, ולכזו שאפשר להתמיד בה

אילוסטרציה. ShutterStock
רוץ סמארטפון, רוץ/ShutterStock

נדמה שאפליקציות התעמלות וכושר תמיד היו פה, אך כעת התחום מקבל תגבורת מאפליקצית Health של אפל, ובעתיד הקרוב אנחנו עתידים לראות רנסנס של תחום אפליקציות הבריאות והכושר. הנה מספר אפליקציות ששווה לשים אליהם לב כבר עכשיו.

עוד בנושא:
אפל משחקת ברופא וחולה
האפליקציות הכי טובות להורים
קילומטר וחצי ביום יכול להציל חיים

Fitbit

אחת האפליקציות היותר פופולריות באפסטור. בין אם זה בגלל העיצוב הנקי, הפשוט והאלגנטי שלה, או אולי המגוון הגדול של האביזרים והצמידים איתם היא מתממשקת. אין חובב בריאות, לפחות לא אלו הגדולים, שלא שמע עליה. ה-Fitbit עושה כמעט הכל, ואם יש לכם אייפון 5s ומעלה או את אחד ממכשירי האנדרואיד שכאן אתם יכולים לרכוש את אחד הצמידים שמתממשקים איתה והוא יעשה הכל בצורה חכמה יותר.

האפליקציה תאפשר לכם לדעת כמה קלוריות אתם שורפים בכל ארוחה, עם מנגנון חיפוש מקיף שמכיל מגוון מאכלים בחלוקה לפי מדינות (כן, יש גם פלאפל בפיתה). ביצוע תרגילי התעמלות יתאפשר באמצעות ה-GPS לטלפונים ישנים ללא צמיד. טלפונים חדשים או התממשקות עם הצמיד תאפשר ניתוח מעמיק יותר של הרגלי ההתעמלות שלנו, כולל ספירת צעדים. ניטור שינה למשל, מתאפשר רק עם הצמיד.

יתכן שאפליקציית Fitbit תתמוך ב-Health החדשה בעתיד, כרגע יש דרכים עקיפות להעברת הנתונים לאפליקציית Health והמנכ"ל לא שולל תמיכה ב-Healthkit בעתיד.

מחיר: חינם, הצמידים לא.

להורדה באפסטור לחץ כאן

להורדה בחנות הגוגל פליי לחץ כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוציאה אפליקציות ריצה מתקדמות לאייפון ולאנדרואיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

Nike + Fuelband, Nike + Move (רק לאייפון)

אפליקציית Nike + Move, עובדת רק על האייפון 5s ומעלה והיא מאפשר לעקוב אחרי הנתונים שלנו כאילו היא צמיד. אפרופו צמיד, למי שאין את האייפון 5s יכול פשוט לרכוש את הצמיד של Nike, שנקרא ה-Fuelband.

בניגוד ל-Fitbit, אין פה יותר מדי נתונים והמטרה היא שנזוז וכמה שיותר. כל תזוזה שיאסוף המכשיר\צמיד, מרעידה את מסך האפליקציה ומוסיפה לנו נקודות או דלק, אם להסתמך על השם- Nikefuel. ריצות מוסיפות, קפיצות מוסיפות, שקשוק היד עם המכשיר\צמיד מוסיף ועוד. ניתן לראות מתי זזתם ואיך, והכי חשוב עמה החברים שלכם זזו. אין פה ניטור של השינה או מחשבון קלוריות, Nike רק רוצים שנזוז, והרבה.

מי שמוריד את האפליקציה של האייפון 5 ומעלה, עלול להיתקל בהרבה פרסומות כיוון שהאפליקציה חינמית ואין רכישות פנימיות כי בעצם ה"כרטיס כניסה" לאפליקציה הוא בעצם רכישת אייפון 5s ומעלה. העדכון ל-iOS 8 צריך להתקבל בקרוב ואפל כבר הבטיחה שהאפליקציות יותאמו ל-Health וגם לשעון.


מחיר: חינם, אך הצמיד והאייפון 5s ומעלה לא

להורדת אפליקציית הצמיד לחץ כאן

להורדת אפליקציית אייפון לחץ כאן

Nike+ Running

אפליקציית Nike+ Running, דומה בפעולותיה לאפליקציות האחרות של Nike, עם כמה הבדלים קטנים יחסית משמעותיים. ביניהם תמיכה גם במכשירי אנדרואיד.

כמו באפליקציות הכושר האחרות, האפליקציה מאפשרת לנטר את הנתונים שלנו, להשוות עם החברים ואפילו להשוויץ עם תמונות וכמה מילים על כמה שאנחנו בכושר. בנוסף לדברים הרגילים, האפליקציה מאפשרת גם לעבוד עם מאמן כושר צמוד (וירטואלי) שידרבן אותנו להמשיך ביעדים שלנו. נוכל לקבוע איזה תוכנית כושר שנרצה, והמאמן יעשה את השאר. כיוון שיש במכשיר GPS וחיישנים אחרים אי אפשר ממש לרמות את המאמן והוא ידע מתי רצנו ומתי לא.

באייפון 6 ומעלה יהיה אפשר לבדוק גם את הגובה אליו אנחנו מטפסים, באמצעות חיישן הברומטר. האפליקציה גם תומכת ב-Health של אפל וב-גוגל Fit של גוגל, ותעביר לשניהם את הנתונים הרלוונטיים בכדי שיתאפשר לקבל תמונה מלאה על המצב הבריאותי.

מחיר: חינם

להורדה באפסטור לחץ כאן

להורדה בחנות הגוגל פליי לחץ כאן (יש לבדוק תמיכה במכשירים בפירוט האפליקציה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזומבים יגרמו לכם לרוץ, ומהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

Zombies, Run!

ב-2011 עלה פרויקט קיקסטארטר מעניין ביותר. המטרה הייתה אפליקציית ריצה, אבל עם מוטיבציה מיוחדת שטרם נראתה. היום יש המון אפליקציות ריצות, חלקן טובות יותר חלקן פחות, אבל תחשבו רגע מה היה קורה אם בזמן שאתם רצים, רודפים אחריכם זומבים, האם הייתם רצים מהר יותר? לפי המימון שלו שעלה בהרבה על הציפיות, נראה שכן.

ב- Zombies, Run! אנחנו בעיר פוסט אפוקליפטית שזומבים השתלטו על מרביתה. אנחנו נשחק את רץ מספר 5, אחד מתוך הניצולים שנשלח להביא אספקה מערים קרובות יותר ופחות לבסיס שלנו. שמים אוזניות ויוצאים לדרך, בריצה קלה או מהירה. באוזניות, נקבל את ההוראות מהמטה, והם ישמשו גם "רדאר" בשבילינו למקרה שהזומבים מתקרבים יותר מידי. בהמשך גם מצטרפות החלטות אסטרטגיות. ניתן כמובן לשתף עם החברים את הריצות ולהשוות ריצות בין חברים. המשחק יתן גם סטטיסטיקה על הריצות כמו למשל, מה השיר הכי מושמע ועוד.

מדובר בגימיק די נחמד בסך הכל, ואף שאפשר לרמות ופשוט לשבת על הספה ולעשות תנועות, ברגע שתשימו את האוזניות תישאבו לעולם הפוסט אפוקליפטי. אפליקציית Health של אפל או גוגל Fit של גוגל כרגע לא תומכות במשחק.

מחיר: 13.90-15.20 שקלים למשחק ההתחלתי (תלוי בפלטפורמה) וכל פרק נוסף שמכיל עוד משימות יעלה עוד 27.90 שקלים.

להורדה באפסטור לחץ כאן

לאפליקציה למתחילים זולה יותר, לחץ כאן

להורדה בגוגל פליי לחץ כאן

לאפליקציה למתחילים זולה יותר, לחץ כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully