וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיעת מבחן: הגדלת חזה זמנית

19.11.2014 / 8:52

אחרי שהמציא טכניקה להגדלת חזה ליום אחד, מנסה מנתח פלסטי מניו יורק, להאריך את הטווח ולאפשר לנשים לעשות הגדלת חזה זמנית. אם התארגנות לחתונה נראתה לכם יקרה וארוכה עד עכשיו, תראו מה מצפה לכן בעתיד

שדיים של אישה. ShutterStock
הולכת למסיבה? מהיום אפשר לקנות ציצי לא רק שמלה/ShutterStock

כמו שלא תקנו אוטו או אופניים חשמליים לפני שעליתן עליהם לנסיעת מבחן, אין שום סיבה שאת הציצי שלכם תגדילו בלי לראות מה הוא יכול לעשות עבורכן. המנתח הניו יורקי שהמציא את ה-insta breast, תמיסת מי מלח שמוזרקת לציצי ונותנת את אותו אפקט כמו הגדלת חזה, רק ללא ניתוח ול-24 שעות, עובד על אותו אפקט, רק שהפעם הוא מכוון לשניים עד שלושה שבועות. עד שהוא יצליח, בחדשות ABC כבר נתנו לפרויקט השאפתני שם- 'Vacation Breasts', או בתרגום חופשי - שדיי חופשה.

אחרי שיצר את האפשרות לנשים לחוות הגדלת שדיים ללא ניתוח, החליט ד"ר נורמן רואו, פלסטיקאי ממנהטן לנסות להגדיל את הטווח. "פנו אלי שתי נשים שעשו אצלי את הגדלת החזה ל-24 שעות וביקשו לעשות את הפרוצדורה פעמיים נוספות", סיפר, "הן לא הצליחו להחליט אם הן מעוניינות בניתוח". הפתרון שמציע כעת הפלסטיקאי יאפשר לדבריו לנשים לא רק להגדיל את החזה לכבוד אירוע מיוחד או חופשה, אלא גם יאפשר להן לחוות את החיים עם מידת חזייה גדולה יותר. "אפשר לעשות הדמיות, או ללכת עם חזיות פוש אפ מלאות ברפידות סיליקון, אבל זה דבר אחר להרגיש כמה שוקל חזה כזה ואיך זה לחיות עם חזה חדש", הסביר ד"ר רואו.

האם הפרוצדורה מסוכנת?

אף שהוא לא מוכן לחשוף את הרכב תמיסות המלח שהוא מזריק ומאפשרות לחזה להישאר באותה צורה למשך זמן מה, ד"ר רואו טוען כי מדובר בהרכב נפוץ שמשתמשים בו רופאים רבים למטרות רפואיות אחרות. הסודיות של ד"ר רואו ובוודאי גם ההצלחה שלו בעקבות הניסיון הראשון שלו, הביאו ללא מעט מתנגדים לפרוצדורה החדשה. חלק מהם טוענים כי ההזרקות עלולות לגרום לזיהומים ולפגיעה בכלי דם חשובים ובמערכת העצבים.

נטלי דדון אלמא. ירון כהן שיא הצילום,
הגדילה והקטינה. נטלי דדון הייתה יכולה לחסוך הרבה כאב וכסף בעזרת הטכניקה החדשה/ירון כהן שיא הצילום

ומה לגבי המחיר? על פי ד"ר רואו, כמו בכל תכנית עסקית, ככל שהביקוש יהיה גבוה יותר, כך תהיה העלות נמוכה יותר. כך או כך, הפרוצדורה עתידה לעלות פחות מזו של ה-insta breast שמחירה מגיע ל-2,500 דולר. בימים אלה מנהל ד"ר רואו דיון עם ה-FDA (ארגון התרופות והמזון האמריקאי) ואם הכל יעבוד לפי התוכניות, הטכנולוגיה החדישה שלו תאושר בעוד כשנתיים.


עוד בנושא:
7 דברים שלא ידעתם על ציצים
מה קרה לפנים של רנה זלווגר?
מה השתנה מאז הגדלת החזה הראשונה?

  • עוד באותו נושא:
  • הגדלת חזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully