וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאים מסבירים: מה קרה לפנים של רנה זלווגר?

22.10.2014 / 10:37

גם אתם לא יכולתם להוריד את העיניים אתמול מהתמונות של השחקנית? כדי להבין מה בדיוק קרה ליפיפייה ששיחקה את בריג'יט ג'ונס פנינו לאנשי מקצוע, שדווקא לא התרגשו מהמראה החדש

מאי פלטי

התמונות של רנה זלווגר לא מפסיקות להרעיש את הרשת. הכוכבת בת ה-44 שהופיעה אתמול באירוע השנתי של מגזין Elle כשהיא נראית כמו אישה אחרת לחלוטין, גרמה להרבה מאוד אנשים להרים גבה.

אבל בניגוד לזעזוע שהרבה אנשים מבטאים, כמה רופאים פלסטיים דווקא חושבים שהיא נראית לא רע בכלל. "בשביל גיל 44 היא דווקא נראית טוב", אומר ד"ר אריק זרצקי, מנהל השירות למיקרוכירורגיה ומנתח פלסטי במרכז המשולב לאסתטיקה בית חולים איכילוב. "הטיפולים כרגע דווקא נראים מאוזנים לעומת תמונות אחרות שלה, והשיפור העיקרי הוא באזור הגבות והעיניים. כפי שזה נראה, היא עברה ניתוח בעפעפיים, הזרקת של חומר מילוי לעצמות הלחיים, הזרקה עדינה לשפה העליונה והזרקה לקמטים הנאזולביאלים, שהם הקמטים בין הלחי לפה".

רנה זלווגר. GettyImages
מימין בהופעה לפני חודשיים, ומשמאל בהופעה אתמול. זווית צילום לא מחמיאה או טיפול מוגזם?/GettyImages
רנה זלווגר. GettyImages
מי את ומה עשית עם רנה?/GettyImages

זלווגר עברה לא מעט טיפולי בוטוקס בשנים האחרונות, ואת מראה הפנים הטבעי והמתוק שלה מסרטי בריג'יט ג'ונס החליפו פנים מתוחות. רבים לא יודעים אבל בוטוקס לא רק מעלים את הקמטים, אלא משתק את השריר אליו מזריקים. "בניגוד למה שרבים חושבים, בוטוקס לא גורם להעלאת הגבות, ולמי שיש נטייה לגבות נמוכות, הזרקה לא נכונה של בוטוקס רק גורמת למיקום נמוך יותר של הגבות. במראה הנוכחי של זלווגר, בניגוד לעבר, נראה כי היא עברה טיפולי בוטוקס נכונים יותר. גם השפתיים שלה נראות כעת יותר טבעיות", מסביר ד"ר זרצקי.

ד"ר אופיר ארצי, מומחה לרפואת עור ומנהל המרכז המשולב לאסתטיקה בבית חולים איכילוב, אומר כי נראה שזלווגר עברה טיפול ביותר מדי חומרי מילוי, אבל הוא מסייג את דבריו. "קשה לדעת אילו טיפולים היא עברה, ויכול להיות שמדובר בכלל בזווית צילום לא מחמיאה, או שהיא מיד אחרי טיפול והכל עוד נפוח יחסית. בשורה התחתונה כשעושים טיפול שהוא עדין, מותאם למטופל ומשלב כמה טכניקות, זה נראה טבעי, ואף אחד לא רואה שעברתם טיפול. מקסימום חושבים ששינית תסרוקת", הוא מסביר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודה וטבעית. בימי בריג'יט ג'ונס/מערכת וואלה!, צילום מסך
רנה זלווגר. GettyImages
יותר מדי בוטוקס בשפתיים?/GettyImages
רנה זלווגר. GettyImages
מופתעת ולא בגלל הבוטוקס/GettyImages

ועוד אחת לסיום

רנה זלווגר. GettyImages
רק שינתה תסרוקת?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully