וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדור הורים שואלים נותן מענה לשאלות שלכם, ההורים. במהלך שגרת היומיום שלנו עם הילדים, עשרות שאלות מטרידות אותנו - על מצבם הבריאותי, על ההתפתחות שלהם, על בעיות התנהגות, על האוכל שהם בוחרים לאכול (או שלא) ועל התפקוד שלנו כהורים. כשאנחנו נתקלים בשאלה שאין לה מענה, כמו "למה בן השנתיים שלי לא מפסיק לצרוח", מרביתנו פונים לגוגל או לקבוצות הורים בפייסבוק במטרה לקבל תשובות. הבעיה היא שבהרבה מקרים התשובות האלה לא מגיעות מאנשי מקצוע, ולעיתים עצה לא מדויקת עלולה לגרום ליותר נזק מתועלת. כדי לאפשר לכם לקבל מענה מקצועי ואיכותי לשאלות שלכם, גייסנו את מיטב אנשי המקצוע שיענו על השאלות שלכם. יש לנו פסיכולוגית, מדריכת הורים, רופא ילדים ומאמנת שינה. שלחו לנו את השאלות שמטרידות אתכם, בכל תחום שתבחרו, ואנחנו נעביר אותן למומחה הרלוונטי. את השאלות ניתן לכתוב לנו בעמוד הפייסבוק של וואלה! בריאות, או לכתובת המייל שלנו, ואנו נפרסם אותן במדור הרלוונטי. את השאלות, כמובן, נפרסם ללא השם שלכם וללא פרטים מזהים.

מדור הורים שואלים נותן מענה לשאלות שלכם, ההורים. במהלך שגרת היומיום שלנו עם הילדים, עשרות שאלות מטרידות אותנו - על מצבם הבריאותי, על ההתפתחות שלהם, על בעיות התנהגות, על האוכל שהם בוחרים לאכול (או שלא) ועל התפקוד שלנו כהורים. כשאנחנו נתקלים בשאלה שאין לה מענה, כמו "למה בן השנתיים שלי לא מפסיק לצרוח", מרביתנו פונים לגוגל או לקבוצות הורים בפייסבוק במטרה לקבל תשובות. הבעיה היא שבהרבה מקרים התשובות האלה לא מגיעות מאנשי מקצוע, ולעיתים עצה לא מדויקת עלולה לגרום ליותר נזק מתועלת.

כדי לאפשר לכם לקבל מענה מקצועי ואיכותי לשאלות שלכם, גייסנו את מיטב אנשי המקצוע שיענו על השאלות שלכם. יש לנו פסיכולוגית, מדריכת הורים, רופא ילדים ומאמנת שינה. שלחו לנו את השאלות שמטרידות אתכם, בכל תחום שתבחרו, ואנחנו נעביר אותן למומחה הרלוונטי. את השאלות ניתן לכתוב לנו בעמוד הפייסבוק של וואלה! בריאות, או לכתובת המייל שלנו, ואנו נפרסם אותן במדור הרלוונטי. את השאלות, כמובן, נפרסם ללא השם שלכם וללא פרטים מזהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully