וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו: האם שעון הגלקסי אולטרה החדש של סמסונג שווה את המחיר?

הוא נחשב לשעון הכושר המתקדם ביותר, כשמתחרה היחיד שלו בקטגוריה הוא האפל ווטץ' אולטרה 2. אבל האם הגלקסי אולטרה של סמסונג שווה את מחירו הגבוה? בדקנו

שעון הגלקסי אולטרה של סמסונג. בריאות כושר, מערכת וואלה
שעון הגלקסי אולטרה של סמסונג/מערכת וואלה, בריאות כושר

כרץ חובב וכמי שעוקב אחרי התפתחויות בעולם הטכנולוגיה הלבישה, חיכיתי זמן רב להזדמנות לבחון את ה-Samsung Galaxy Watch Ultra החדש. לאחר חודש של שימוש אינטנסיבי, הן במהלך ריצות והן בחיי היומיום, אני משתף את התרשמותי מהשעון החכם החדש של סמסונג על שלל הפונקציות החדשות שהוא מציג.

עיצוב חזק ומסך מרהיב

ה-Galaxy Watch Ultra מגיע עם מסך Super AMOLED בגודל 1.4 אינץ' ורזולוציה מרשימה של 480×480 פיקסלים. המסך מוגן על ידי זכוכית קריסטל ספיר עמידה במיוחד, המספקת הגנה מפני שריטות ומכות. מסגרת השעון עשויה מטיטניום, המעניק לו חוזק יוצא דופן תוך שמירה על משקל קל יחסית. במילים אחרות - כל כיסוי או מגן זכוכית יהיו מיותרים. החומרים האלו עמידים בפני כל מכה או שריטה.

השעון גם עמיד למים עד לעומק של 100 מטרים ועומד בתקן צבאי, מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש בתנאי שטח קשים ובמגוון פעילויות ספורט אתגריות.

חיישן ביואקטיבי חדש: דיוק מרשים במדידת דופק

סמסונג שדרגה את החיישן הביואקטיבי, וזה ממש מורגש. בבדיקה מול רצועת חזה (שנחשבת לגולד סטנדרט במדידת דופק), השעון הציג תוצאות מדויקות לגמרי. אפילו באימון אינטנסיבי של ריצה, הפער היה מינימלי. זה אומר שתוכלו לסמוך על הנתונים שהשעון מספק ולתכנן את האימונים שלכם בצורה יעילה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

תכונות כושר מתקדמות: לא רק לספורטאים מקצועיים

השעון החדש מגיע עם מגוון רחב של תכונות ספורט מתקדמות שיעזרו לכם לקחת את האימונים שלכם לרמה הבאה:

1. מצב מולטי-ספורט: מושלם לטריאתלון או לאימונים משולבים. מאפשר לעבור בין סוגי פעילויות בלי להתעסק עם הגדרות באמצע האימון. תוכלו גם ליצור אימונים מותאמים אישית המשלבים עד שלושה סוגי פעילויות שונות. לדוגמה: ריצה, שחייה, רכיבה על אופניים, או אפילו הליכה, אימון כוח ויוגה.

2. מצב מרוץ: רוצים להתחרות בעצמכם? השעון מאפשר לכם להתחרות בזמנים קודמים שלכם באותו מסלול ריצה או רכיבה. השעון מציג בזמן אמת את המרחק והזמן ביחס לביצועים הקודמים שלכם. זה מעולה למוטיבציה ולשיפור הביצועים האישיים לאורך זמן.

3. GPS דו-תדרי: מערכת GPS משופרת שמספקת דיוק גבוה יותר במעקב אחרי המיקום שלכם. זה מעולה לריצות ורכיבות בשטח מאתגר או באזורים עירוניים צפופים.

4. מעקב אחר 90 ויותר סוגי אימונים: השעון מסוגל לזהות ולעקוב אחר מגוון רחב של פעילויות גופניות. כולל אימונים פופולריים כמו ריצה, רכיבה על אופניים ושחייה, וגם פעילויות פחות שכיחות כמו טיפוס על קיר, סקי מים או אפילו ג'אגלינג.

5. אימוני אינטרוולים מותאמים אישית: אפשר לתכנן אימוני אינטרוולים מורכבים ישירות מהשעון (כמו למשל ריצה והליכה, הרמת משקולות והליכה/ריצה ועוד). הגדירו זמני עבודה ומנוחה, מספר חזרות, ואפילו יעדי דופק או קצב לכל מקטע.

6. ניתוח ביצועים מתקדם: השעון יפיק עבורכם ניתוח מעמיק של הביצועים שלכם לאחר כל אימון, כולל נתונים כמו זמן ב"אזורי דופק", קצב ממוצע, קדנס (בריצה ורכיבה), ועוד.

שעון הגלקסי אולטרה של סמסונג. בריאות כושר, מערכת וואלה
שעון הגלקסי אולטרה של סמסונג/מערכת וואלה, בריאות כושר

מעקב אחרי מדדים בריאותיים

השעון לא מתמקד רק בביצועי ספורט, אלא גם בבריאות הכללית שלכם:

1. גילוי דום נשימה בשינה: תכונה חדשה זו שאפילו קיבלה את אישור ה-FDA, כבר הוכיחה עצמה פעמים רבות כמצילת חיים. השעון מנטר את רמות החמצן בדם במהלך השינה ומתריע על סימנים אפשריים לדום נשימה. לאחר שני לילות של ניטור, השעון מספק דו"ח מפורט על איכות השינה שלכם ומזהה אם יש סיכון לדום נשימה בשינה. אם מזוהה סיכון, השעון ממליץ להתייעץ עם רופא לבדיקה מקיפה יותר.

2. מדד אנרגיה: המדד הזה עוזר לכם לאזן בין פעילות ומנוחה. השעון מנתח את הפעילות היומית שלכם, איכות השינה, והסטרס כדי לתת לכם ציון אנרגיה יומי. בהתבסס על הציון, השעון מציע המלצות לגבי עצימות האימון המומלצת לאותו יום. לדוגמה, אם הציון נמוך, השעון עשוי להמליץ על יום מנוחה או על אימון קל יותר.

3. מדד AGEs: תכונה חדשה שמנסה למדוד את הבריאות המטבולית שלכם. AGEs, קיצור של Advanced Glycation End-products הן מולקולות שנוצרות כתוצאה מתהליכי חמצון בגוף ומקושרות להזדקנות ומחלות כרוניות. השעון משתמש בחיישן האופטי המתקדם שלו כדי לנסות ולהעריך את רמות ה-AGEs בגוף שלכם. אמנם התכונה עדיין בשלבים ראשוניים ומעט מבלבלת, אבל היא מבטיחה להיות כלי מעניין לניטור הבריאות המטבולית בעתיד.

4. ניטור סטרס ותרגילי נשימה: השעון מנטר את רמות הסטרס שלכם לאורך היום בהתבסס על שינויים בקצב הלב. כאשר מזוהות רמות סטרס גבוהות, השעון מציע תרגילי נשימה כדי לעזור לכם להירגע.

5. מעקב אחר מחזור הווסת: לנשים, השעון מאפשר מעקב מקיף אחר המחזור החודשי. ניתן להזין נתונים ידנית או לתת לשעון לנבא את המחזור בהתבסס על דפוסים קודמים. השעון אפילו מספק תחזיות לגבי מועד הביוץ ותקופת הווסת הבאה.

6. מדידת לחץ דם: באמצעות אפליקציית Samsung Health Monitor, השעון יכול למדוד אפילו את לחץ הדם שלכם מדי יום. חשוב לציין שנדרש כיול ראשוני מול מד לחץ דם רפואי אמיתי לפני השימוש הראשוני.

7. ניטור רמת חמצן בדם: השעון מסוגל למדוד את רמת החמצן בדם שלכם, מדד חשוב לבריאות הכללית. ניתן לבצע מדידות יזומות או להפעיל ניטור רציף במהלך השינה.

8. מעקב אחר הרכב גוף: באמצעות חיישן ה-BIA (Bioelectrical Impedance Analysis), השעון יכול להעריך את הרכב הגוף שלכם. הוא מספק נתונים על אחוז השומן בגוף, מסת השריר, ומסת העצם. פונקציה מעולה למעקב אחר שינויים בהרכב הגוף לאורך זמן, במיוחד עבור מי שעוסק באימוני כוח או שנמצא בדיאטה.

יכולות מתקדמות כשעון חכם

1. לשלם ולשמוע מוסיקה בלי הטלפון: הגלקסי אולטרה תומך ב-LTE לשיחות והודעות ללא צורך בטלפון. ניתן לשלם איתו בחנות עם אפליקציית הארנק של גוגל, כמו גם לקבל ולנהל ממנו שיחות בעזרת מיקרופון ורמקול מובנים (באיכות מעולה).

2. אפליקציות ותוכנה: מערכת הפעלה Wear OS המאפשרת גישה לחנות האפליקציות של Google. כך תוכלו ליהנות משפע אפליקציות מותאמות לשעון כמו גוגל מאפס, ספוטיפיי, וואטסאפ (למרות שלכתוב מהשעון הודעה - זה אפשרי אבל מעט מייגע) ועוד. בנוסף, יש אפשרות להתאמה אישית של מסכי השעון עם מגוון ענק של עיצובים ו"ווידג'טים".

3. בטיחות: זיהוי נפילות עם אפשרות להתראה אוטומטית לאנשי קשר חירום. ובנוסף - לחצן SOS לקריאה מהירה לעזרה.

4. פונקציות שימושיות נוספות: מצפן דיגיטלי ומד גובה ברומטרי, שליטה במכשירי בית חכם דרך SmartThings ואפשרות לשמירת כרטיסי עלייה למטוס, כרטיסי קולנוע, שוברים ועוד.

שעון הגלקסי אולטרה של סמסונג. בריאות וכושר, מערכת וואלה
שעון הגלקסי אולטרה של סמסונג/מערכת וואלה, בריאות וכושר

חיי סוללה: קצרים מדי

ה-Galaxy Watch Ultra מצויד בסוללה גדולה ויעילה יותר מהדגם הקודם. חיי הסוללה של השעון משתנים בהתאם לשימוש. בשימוש רגיל, הסוללה יכולה להחזיק מעמד עד כשלושה ימים ואולי מעט יותר. אבל בשימוש אינטנסיבי יותר, כמו מעקב אחר פעילות גופנית וניטור שינה, חיי הסוללה מתקצרים לכ-24-48 שעות.

וזה מעט מעיק. כי כדי לטעון את השאון מ-0 ל-100 אחוז, תאלצו להמתין כשעתיים, לא פחות. כשמתרגלים לנוכחותו היעילה של השעון הזה בחייכם, מעט קשה להיפרד ממנו מדי יום או יום וחצי לשעתיים.

השורה התחתונה: כדאי לקנות?

ה-Galaxy Ultra החדש של סמסונג (יבואן רשמי - סאני תקשורת) הוא ללא ספק מוצר מרשים. הוא מציע שילוב מצוין של תכונות כושר מתקדמות, ניטור מדדי בריאות חשובים, ועיצוב עמיד במיוחד. אז אם אתם מחפשים שעון חכם שיכול להתמודד עם אימונים אינטנסיביים ובו זמנית לשמש ככלי לניהול הבריאות היומיומית שלכם, זו בהחלט אופציה מצוינת.

אלא שכל הטוב הזה מגיע עם תג מחיר לא זול במיוחד - כ-2,600 שקל, אמנם פחות יקר מהמתחרה העיקרי שלו - האפל ווטץ' אולטרה 2, אבל עדיין, מחיר נגיש להמונים זה לא.

אם אתם לא זקוקים לכל התכונות המתקדמות ומוכנים להתפשר על נראות פחות מרשימה, תוכלו ללכת על הדגם הרגיל בסדרה - Galaxy Watch 7, שנמכר בכ-1,395 שקל, או לרכוש מותג זול יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully