וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומרים מהר? זה האימון שיעזור לכם להחזיק יותר זמן בסקס

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 8:33

קודם כל נדגיש - מדובר בבעיה מאוד נפוצה. ועכשיו נגלה לכם איך ניתן לתקן אותה יחסית בקלות

סיפור בדקה בת 80 בשיעור קרוספיט/מערכת וואלה

מתקשים להחזיק מעמד? מחקר חדש שפורסם ב-International Journal of Clinical and Health Psychology מצא כי ביצוע סוג מסוים של פעילות גופנית במשך פחות מעשר דקות ביום יכול לעזור לגברים להחזיק מעמד זמן רב יותר במיטה, כשהתוצאות מגיעות תוך שבועיים בלבד.

אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה (HIIT) - משטר אימונים מתחלף שכולל התפרצויות קצרות של פעילות גופנית אינטנסיבית ואז התאוששות בעצימות נמוכה יותר - כמו קרוספיט למשל, ידוע בשורה ארוכה של יתרונות בריאותיים, כולל שיפור בריאות הלב וכלי הדם וכמובן שיפור הבריאות המטבולית. ועכשיו אולי הוא גם עשוי לשפר את חיי המין של גברים ונשים כאחד.

גבר ישן אחרי סקס. gpointstudio, ShutterStock
גבר ישן אחרי סקס/ShutterStock, gpointstudio

שפיכה מוקדמת היא הפרעה בתפקוד המיני המתרחשת כאשר גבר פולט לפני או זמן קצר לאחר החדירה, או עם גירוי מינימלי. לעתים קרובות זה מוביל לתסכול וחוסר שביעות רצון ביחסים מיניים ומשפיע על ההערכה העצמית ועל הבריאות הנפשית.

חושב לומר כי שפיכה מוקדמת היא לא עניין רפואי מלחיץ, ועל פי הערכות 30 אחוזים מהגברים אמרו שהם חוו אותה בשלב מסוים בחייהם. אך כאשר מישהו תמיד או כמעט תמיד פולט תוך דקה עד שלוש דקות מהחדירה, או לא מצליח לדחות שפיכה כל פעם או כמעט בכל פעם, או מוצא את עצמו נמנע מקרבה מינית בשל כך, ניתן לאבחן את האדם כסובל ממחלה.

המצב מטופל בדרך כלל עם טיפולים התנהגותיים או תרופות, שיכולות להיות לא יעילות או לבוא עם תופעות לוואי לא רצויות.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

7 דקות ביום למשך 12 דקות

אבל לפי המחקר החדש, רק שבע דקות של אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה ביום יכולות לעזור, לאחר 12 ימים.

החוקרים מאוניברסיטת מזרח סין גייסו 76 גברים בגילאי 18 עד 34 עם בת זוג יציבה שאיתם קיימו יחסי מין לפחות פעם בשבוע. הגברים שובצו לאחת משלוש קבוצות - אחת תרגלה HIIT במשך שבע דקות בכל יום במשך שבועיים, אחרת ביצעה תרגילי נשימה איטיים באותו זמן והקבוצה השלישית השתתפה בתרגילי נשימה רגילים.

בסופו של דבר, הניתוח גילה כי תסמינים של שפיכה מוקדמת פחתו עבור אלו שנכנסו לחדר הכושר והתמקדו בתרגילי נשימה רגילים. החוקרים הסבירו שבמהלך אימוני HIIT, אנשים צריכים לשים לב הן לאופן התנועה והביצועים של גופם והן לוויסות הנשימה. "לאחר תרגול חוזר, היכולת שלהם לווסת את תשומת הלב לתחושות הגוף הפנימיות והחיצוניות עשויה להשתפר", מצא המחקר, שנראה כמסייע לגברים לשלוט בשפיכה. עם זאת, ניתוח נוסף גילה כי ציוני ויסות הקשב השתפרו בכל שלוש הקבוצות.

סקירה מדעית נוספת שפורסמה לאחרונה ב-Trends in Urology & Men's Health, ניתחה טכניקות שונות הטוענות לעזור לגברים להחזיק מעמד זמן רב יותר במהלך יחסי מין מבלי להשתמש בתרופות להפרעות זיקפה כמו ויאגרה. הממצאים שלה הראו כי יוגה יכולה גם כן לסייע. הגברים האלה החזיקו מעמד פי שלושה זמן לפני שהגיעו לפורקן- מממוצע של 26 שניות לכמעט דקה וחצי. ובכל, מקרה ממליצים החוקרים פשוט לשלב פעילות גופנית בחיים על מנת ולשפר את יחסי המין ולהגביר את הביטחון העצמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully