וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מעצירות? המזון הזה ישחרר עניינים הכי מהר שאפשר

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 10:42

השם שלהם אולי לא אומר לכם הרבה, אבל הערכים התזונתיים, ובעיקר כמות ואיכות הסיבים התזונתיים שהם מכילים, יסייעו מידית למי שסובל מעצירויות

אנשים מתנסים ב"קקי קסם"/Tiktok

זרעי צ'יה הפכו לסנסציה בריאותית ברשתות החברתיות, כאשר רבים טוענים שהם לא רק טובים לדיאטה ולתחושת השובע, אלא הם גם משפרים את תפקוד מערכת העיכול ומזרזים יציאות.

ד"ר קארן ראג' העלה סרטון ב-TikTok בו הוא למעשה מגיב לסרטון של אישה שתיארה את עצמה כ"האדם עם הכי הרבה עצירויות", ולדבריה, זרעי צ'יה הקלו עליה, והיא אמרה שהיא חשה "נורמלית" מהיום הראשון שהחלה לצרוך אותם. הוא הודה שזו אחת מאופנות הבריאות הבודדות של TikTok שבעצם מועילה ולא "תשלח אותך לחדר המיון", אבל הרופא ביקש להציע אלטרנטיבה טובה אפילו יותר לבריאות הכללית מאשר זרעי צ'יה.

הוא יעץ לאלו החדשים בדיאטות עשירות בסיבים: "אם אתה עושה את זה ואתה לא צורך הרבה בסיבים, אז תתחיל נמוך ותלך לאט", והזהיר כי "יותר מדי סיבים מהר מדי, במיוחד סוג הסיבים הבלתי מסיסים עלול לגרום לנפיחות והתכווצויות".

"אבל זרעי צ'יה מטפלים רק בעצירות - מה אם היה משהו שעוזר לסוגים שונים של קקי ובריאות המעיים בכלל?", הרהר.

המלצה שלו? קליפת פסיליום.

"זה מעבה קקי רופף ומרכך קקי קשה", הוא התלהב.

הוא ציין כי בתוסף "יש כמות גבוהה יותר של סיבים מסיסים", מה שהופך אותו לעדיף על זרעי צ'יה. עם קליפת פסיליום המתגאה בכ-80% סיבים מסיסים בהשוואה ל-10% של זרעי צ'יה, זו הבחירה הטובה ביותר שלו.

"הוא יוצר חומר דמוי ג'ל צמיגי יותר במעיים ומושך יותר מים, כך שהוא מרכך את הצואה יותר, מוסיף יותר נפח ומספק אפילו יציאות סדירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully