וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבד המזון הקומפקטי שהחזיר לחיים את הסלט הלילי

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 1:18

העצלות לשטוף את חלקי מעבד המזון הרבים גרמה לי להפסיק את מסורת הסלט הלילה שגזרתי על עצמי. ואז הגיע המכשיר הקומפקטי לחיי

מעבד מזון קומפקטי של קנווד. ברימאג,
מעבד מזון קומפקטי של קנווד/ברימאג

המטרה שהצבתי לעצמי: סלט קצוץ כל ערב. בריאות, אתם יודעים. אלא שהעסק הזה החזיק בדיוק שבוע ויומיים. לא כי הסלט לא היה טעים. וגם לא חלילה שהייתי צריך לעמוד ולעסוק בחיתוך ירקות במשך דקות ארוכות. המטבח שלי דווקא מאובזר במעבד מזון רציני של מותג מוביל, כזה שמגיע עם חמש דיסקיות חיתוך שונות ועשר מהירויות. מעבירים את הירקות אל תוך המכשיר ומקבלים אותם קצוצים ומוכנים לאכילה בסלט.

אז למה הייאוש גבר אחרי שבוע ויומיים ומסורת הסלט הלילית נפסקה? הכל בגלל אותו מעבד מזון מפואר, שאמנם עשה את עבודת החיתוך בצורה נפלאה, אבל דרש מלאכת הרכבה, פירוק ובעיקר שטיפה של כל האביזרים בכל לילה מחדש. וזה ארך דקות ארוכות מדי כדי שאמשיך במסורת מדי לילה.

מעבד מזון קומפקטי של קנווד. ברימאג,
מעבד מזון קומפקטי של קנווד/ברימאג

זו הסיבה שכשקיבלתי לנסות את ה-MULTIPRO GO, מכשיר החיתוך והקיצוץ הקומפקטי החדש של Kenwood (מבית היבואנית חברת ברימאג), משהו בי אמר שאותה מסורת סלט לילית שזנחתי לפני כחצי שנה - תחזור ובגדול.

וכך אכן היה, המכשיר הזה, שקטן מספיק כדי להשאירו על השיש (כי הוא גם יפיוף), יודע לעשות הכל בדיוק כמו אחיו הגדול שמאוחסן בארון. הוא קוצץ, פורס, מגרר ואפילו לש, אם אתם מתעקשים להכין בו בצק. וכמה שהוא קטן, יש לו קערת פלסטיק בנפח של 1.3 ליטר.

והסלט? רק שימו לידו את הקערה, ושלל הירקות החתוכים ינחתו ישירות אליה, בעזרת שרוול פלסטיק שמופנה אליה. וכן, גם הקערה ודיסק החיתוך צריכים להישטף, אבל העבודה כאן פשוטה ואורכת בדיוק שתי דקות, כולל ייבוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • כמה: 399 שקל
  • איפה: ברשתות החשמל והשיווק ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully