וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילדתי את בנותיי כגבר - ואנשים מאחלים לי למות בגלל זה"

19.8.2024 / 0:05

אב טרנסג'נדר לשתי בנות סיפר כיצד גילה שהיה בחודש החמישי להריונו בזמן שעבר ניתוח להתאמה מגדרית. הוא קיבל איומי רצח והודעות שהוא מתעלל בבתו, אך הוא מנצל את הבמה כעת כדי לעורר מודעות לאנשים במצבו

ילדתי את בנותי בתור גבר/@kaydenxofficial

אב לשתיים הפך לסנסציה ויראלית לאחר שחלק את מסע ההריון שלו כגבר טרנסג'נדר, אך אנשים טוענים שהוא עושה את זה רק בשביל לזכות בתשומת לב ולייקים.

קיידן קולמן הוא אב יחיד מארה"ב לבנותיו אזאליה וג'ורני - אבל זה לא היה מסע קל. בן ה-36 היה בעיצומו של הליך התאמה מגדרית והיה אמור לעבור ניתוח חזה במרץ 2013 והרופאים אמרו לו להפסיק לקחת טסטוסטרון למשך שישה שבועות לפני ההליך. אולם כשהניתוח שלו הושלם, "נמאס לו ליטול הורמונים", לדבריו, והוא גילה לפתע שהוא נמצא בחודש החמישי להריונו, כך הסביר קיידן בדף הטיקטוק שלו שבו הוא צבר למעלה מ-2.9 מיליון לייקים.

"הייתי בהלם, המום, לא מוכן", הוא התוודה לאחר שהופיע בתוכנית "המשפחה יוצאת הדופן שלי" ב-Truly TV שביוטיוב. כעת הוא מגדל שתי בנות: "ישויות גלויות, בטוחות, אינטליגנטיות", לאחר שהביא לעולם את בתו השנייה ג'ורני בשנת 2020. קיידן הוסיף: "מסעות ההריון שלי היו דומים במובן זה שהם גם היו מפתיעים וגם הרגשתי שנאלצתי לנווט במרחבים רפואיים ולהתמודד עם הרבה טרנספוביה במרחבים אימהיים".

הגבר המכור לנעליים וחובב האופנה הוסיף: "החלטתי לשתף את הסיפור שלי ברשתות החברתיות כשהייתי בהריון עם אזאליה כי לא ראיתי שום ייצוג של גברים טרנסים שחורים בהריון. חוויתי המון שליליות מאז ששיתפתי את הסיפור שלי, מישהו אמר לי שהוא יתקשר לדווח עליי למועצה לשלום הילד".

קיידן, שעובד בתחום החינוך, היה נערה בת 19 כשהבין שהוא טרנס. "לפני השינוי הרגשתי לא עצמי", הוא אמר. השינוי המגדרי שעברתי שינה את תחושותיו ב-180 מעלות וכעת הוא מקדם דימוי גוף חיובי.

שתי בנותיו יודעות שהוא ילד אותן והן גם קיבלו הסבר על היותו טרנסג'נדר - כשאזאליה מבינה יותר עכשיו כשהיא בוגרת. קיידן אמר: "סיפרתי לה שאני טרנס, מבלי להשתמש בהכרח במילה טרנס, מאז שהיא הצליחה להבין מילים".

עוד בנושא:
גבר טרנסג'נדר גילה שהוא בהיריון במהלך הטיפולים. מה יקרה עכשיו?

"70 שנה חלמתי להיות אישה": כשהוא סבא ל-12 נכדים, יצא מהארון כטראנסית

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קיידן מגלה שהוא קיבל הרבה מאוד תגובות שליליות לאחר שיתוף החוויות שלו, כשהיו אנשים שאמרו שצריך לקחת ממנו את הילדות ושהוא "מונע מהן לגדול עם אמא". הוא גם הסביר שבעוד שלבנותיו אין אדם בחייהן שהן מכנות "אמא", יש בחייהן "דמויות אימהיות" שעושות עבודה די טובה. בין התגובות הקיצוניות שקיבל, סיפר קיידן, היו גם איומים ברצח והוא כונה "שד" ו"תועבה". "אנשים חושבים שאני רע לילדות שלי - וזה שקר", הוא אמר.

@kaydenxofficial

The OG, the original. My first serious boyfriend, turned husband, turned baby daddy. ????

♬ Heaven Sent - Woody?

לא כולם יצאו נגדו. קיים הוצף גם בתמיכה רבה מאנשים ברשת. הוא מקווה ללמד את ילדותיו לאהוב את עצמן, להיות מאושרות ועל הדרך להעביר מסר להורים טרנסג'נדרים אחרים שגם להם מגיע לגדל משפחה. הוא הוסיף: "הקהילה המקוונת שלי התגייסה מאחוריי. המסר שהייתי רוצה להעביר לטרנסג'נדרים אחרים הוא שהם ראויים למשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully