וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאומים שהופרדו בלידתם התאחדו אחרי 39 שנים ונדהמו לגלות שחיו חיים זהים

9.7.2024 / 0:07

ג'ים לואיס וג'ים ספרינגר, המוכרים כ"תאומי ג'ים", אומצו על ידי משפחות שונות וגדלו בנפרד - אבל כשהם התאחדו מחדש 39 שנים מאוחר יותר, הם גילו שחיו חיים דומים באופן מפחיד ואפילו לבנות הזוג שלהם ולידים היו שמות זהים

הסיפור יוצא הדופן של התאומים ג'ים/@avery.afterdark

שמענו כבר על מקרים של אחים שהופרדו בלידתם ואז התאחדו, אבל סיפורם של התאומים שנפרדו בלידתם אך חיו חיים כמעט זהים, הותיר אנשים פעורי פה. התאומים, המוכרים בשם "תאומי ג'ים", נקראים ג'ים לואיס וג'ים ספרינגר. הם נמסרו לאימוץ כתינוקות וגדלו בבתים נפרדים במרחק של 64 קילומטרים זה מזה באוהיו, ארה"ב מבלי לדעת שיש להם תאום שהופרד מהם בלידה. רק בגיל 39 הם התאחדו סוף סוף - ונדהמו לגלות שהם חיו למעשה את אותם חיים.

התאומים ג'ים נולדו בשנת 1940 ונמסרו לאימוץ והדמיון המדהים ביניהם החל מכך שההורים המאמצים שלהם בחרו אותו שם (ג'יימס) לשני התינוקות. אבל הדמיון לא הסתיים שם. לשני התאומים היה אח חורג בשם לארי וכלב בשם טוי כשהם היו קטנים. כשהם גדלו, שניהם אומנו לעבודה בתחום אכיפת החוק.

אבל זה ממש לא הכול. הפרט כנראה המצמרר מכולם הוא שכל אחד מהתאומים התחתן פעמיים, ולאפילו למשים שלהם היו את אותם שמות. תחילה כל אחד מהם התחתן עם אישה בשם לינדה לפני שהתגרשו והתחתנו עם שתי בטי שונות. לשני הג'ימים גם נולדו בנים, להם הם קראו ג'יימס אלן ו... ג'יימס אלן (עם הבדל קטן בכיתוב - James Allan and James Alan)

לתאומים יש לעיתים קרובות תכונות אישיות משותפות, ואכן הם גילו שבבית הספר לשניהם הייתה חיבה לעבודות עץ ומתמטיקה בעוד שכתיבה לא היתה הצד החזק שלהם. שניהם עישנו בשרשרת, סבלו ממיגרנות ונהגו בשברולט.

אבל היה הבדל צורם אחד בין השניים - בעוד ג'ים לואיס ידע שיש לו אח ביולוגי איפשהו שם בחוץ, לג'ים ספרינגר נאמר שהתאום שלו נפטר כשהיה תינוק. האחים לא נפגשו עד שהראשון השיג את פרטי אחיו מבית משפט באוהיו ויצר איתו קשר.

בעוד שג'ים ספרינגר לא ידע שאחיו עדיין בחיים, הוא הודה שהוא חש "ריקנות" גדולה בילדותו. השניים גויסו בסופו של דבר למחקר פסיכולוגי על ידי ד"ר תומס בושארד מאוניברסיטת מינסוטה, שגילה שגם ההיסטוריה הרפואית שלהם, בדיקות גלי המוח ומבחני האישיות שלהם היו כמעט זהים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוד סיפורים של תאומים
19 שנים אחרי שהופרדו בלידתן - התאומות הזהות נפגשו במקרה

"אנחנו תאומות, התחתנו עם תאומים והבנים שלנו הם גם אחים וגם בני דודים"

למרות שהאיחוד ביניהם התרחש כבר ב-1979, הרשתות החברתיות סערו כשהסיפור צף מחדש לאחרונה בreddit. אדם אחד כתב: "קראתי כל כך הרבה מחקרים על תאומים שגדלו בנפרד אבל חיו חיים דומים. זה מדהים כמה הם דומים."

אחר ענה: "זה גורם לך לתהות כמה החלטות שאנחנו עושים בחיים הן באמת שלנו?" שלישי הצטרף לדיון וכתב: "המוח שלי לא יכול לתפוס את זה, מטורף לגמרי." אדם אחר דווקא צחק וכתב: "קריאה מרתקת, תודה שפרסמת. הערה: טוי זה שם ממש מטופש לכלב."

  • עוד באותו נושא:
  • תאומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully