וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר טוען שעבר ניתוח לשינוי מין ללא ידיעתו כי גבר אחר רצה להינשא לו

1.7.2024 / 0:01

הצעיר בן ה-20 התעורר בבית החולים ונחרד לגלות שאיבריו האינטימיים הוסרו בניתוח - שלדבריו לא הסכים לו. הוא טוען שרומה לעבור ניתוח לשינוי מגדרי ע"י גבר אחר שהטריד אותו ורצה להינשא לו כדי לרשת את אדמתו. אבל האם הוא בכלל משקר ועבר את הניתוח מרצונו?

עבר ניתוח לשינוי מין - בניגוד לרצונו/mmcollege.org

משטרת הודו חוקרת מקרה של גבר שעל פי החשד הונה לעבור הליך רפואי לשינוי מגדרי בבית החולים - רק כדי שגבר אחר יוכל להינשא לו ולרשת את אדמתו.

מוג'אהיד בן ה-20 מכפר סנג'אק שבאוטאר פראדש, הודו, עלה לכותרות לאחר שטען כי גבר אחר, אומפראקש פאל, שכנע אותו שיש לו בעיה רפואית דחופה הדורשת בדיקה ועודד אותו להתלוות אליו למכללה הרפואית בגראג'פור שבמחוז מנסורפור, שם צוות הרופאים הרדים אותו וביצע בו ניתוח לשינוי מגדרי ללא ידיעתו, כך טען הקורבן.

בתקרית ההזויה שאירעה ב-3 ביוני השנה, נטען כי אומפראקש לכאורה שיתף פעולה עם הרופאים וככל הנראה שילם להם כדי שאלה יסירו את איבר מינו ואשכיו של יריבו, כחלק ממזימה שתגרום לבחור המסכן להינשא לו וכך יוכל להשתלט על אדמתו. כשמוג'אהיד התעורר למחרת הניתוח, נאמר למסכן שהוא כבר לא גבר אלא אישה.

על אף שטיב הקשר בין הגברים עדיין אינו ברור, מוג'אהיד טוען כי אומפראקש התעלל בו והטריד אותו בשנתיים האחרונות, כך דווח ב-Hindustan Times. "הוא הביא אותי לכאן ועברתי ניתוח. כשחזרתי להכרה, אמרו לי שעברתי שינוי מגבר לאישה", אמר מוג'אהיד בראיון ל-NDTV, "כשהתעוררתי, אומפראקש אמר לי שאני אישה עכשיו ושהוא ייקח אותי ללוקנאו כדי להתחתן איתי. הוא איים להרוג את אבי אם אתנגד. הוא אמר, 'הפכתי אותך מגבר לאישה, ועכשיו אתה חייב לחיות איתי. ארגנתי עורך דין וטפסי נישואין בבית המשפט. עכשיו אירה באביך, ואדמתך תיקרא על שמי, ואז אמכור אותה ואסע ללוקנאו'".

צפו בו מדבר ממיטת בית החולים

מוג'אהיד משוכנע שהרופאים במכללה הרפואית בגראג'פור שיתפו פעולה עם אומפראקש, על אף שהצוות שם מתעקש שהוא עבר את ניתוח השינוי המגדרי מרצונו. מוג'אהיד אמר לחדשות 18 שהנאשם רצה לבנות בית בנכס שלו - ומשך 35,000 רופי (419 דולר) מחשבונו.

על פי הדיווחים, לאחר הניתוח מנהיג החקלאים המקומי, שיאם פאל, קיים הפגנת מחאה מול המכללה לרפואה בדרישה לפעול נגד אומפראקש וצוות בית החולים. הוא גם האשים את הרופאים במעורבות בסחר בלתי חוקי באיברים.

רשויות בית החולים השיבו כי ההליך היה וולונטרי. לדברי המפקחת הרפואית הראשית, קירטי גוסוואמי, בן ה-20 הגיע לבית החולים בקביעות במשך חודשיים כדי להיפגש עם מנתח פלסטי שהכין אותו לקראת הניתוח. גוסוואמי טענה כי הגבר הזדהה כאישה ורצה לעבור ניתוח המאשר את מגדרו, הליך שאדם טרנסג'נדר או א-בינארי יכול לבחור לעבור על מנת להשיג מאפיינים גופניים התואמים את זהותו המגדרית.

עוד בנושא
גבר טרנסג'נדר גילה שהוא בהיריון במהלך הטיפולים. מה יקרה עכשיו?

"אני לא מספרת לגברים בדייטים שאני טרנסג'נדרית. זה לא שקר"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

לאחר תלונה שהוגשה על ידי אביו של הקורבן ב-16 ביוני, המשטרה עצרה את אומפראקש, כך מדווחים ב-IndiaToday. הוא מכחיש את כל האישומים נגדו. גם צוות בית החולים נמצא בחקירה בגין מעורבותו, אך עדיין נותרו פרטים רבים להבהיר - כמו מדוע מוג'אהיד הלך לבית החולים עם אדם שלטענתו הטריד אותו במשך שנים?

השוטר רמשיש ידב הודיע ​​לציבור כי מתנהלת חקירה לבירור מעורבותו של אומפרקש בהליך. "היה כאן אירוע שבו נעשה ניתוח לשינוי מין בצעיר. בני משפחתו של הצעיר טענו כי הצד השני ביצע את הניתוח על ידי הטעייתו", קבע השוטר, "הנאשם ייחקר. צעדים משפטיים נוספים יינקטו על בסיס כל העובדות שיתבררו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully