וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק ההרזיה ששורף יותר מ-400 קלוריות, ובקושי תזיעו

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 10:45

לא מעט מאיתנו נמצאים בימים אלה ממש בדיאטה או מנסים לשמור על המשקל או להוסיף יותר ספורט לחיים שלהם. עצה של משפיען ספורט בריטי יכולה לפתור את כל הבעיות האלה די בקלות

הסרטון שמוכיח: קלוריות זה ממש לא הכל/צילום: יוסי ציפקיס, בימוי: גיא גורן, עריכה: נועה לוי

חם בחוץ ורק המחשבה על ספורט בחוץ גורמת לנו להזיע, אבל האמת היא שיש פעילות אחת ממש רגועה שיכולה לתרום גם לכושר שלכם וגם לדיאטה.

פעם אחר פעם, אנחנו שומעים ש-10,000 צעדים יומיים הם מספר הזהב לשמירה על כושר ובריאות. אבל ג'ון שייפר (@johnschaeferhealth) מאמן מקליפורניה, שם את הכל בפרספקטיבה עבור קרוב למיליון העוקבים שלו ב-TikTok.

"ללא ספק אחת הדרכים הקלות ביותר להגביר את קצב הירידה במשקל היא להתחיל ללכת יותר", אמר. "המטרה היא 10,000 צעדים ביום - זה בערך שבעה קילומטרים. לדבריו, "זו הדרך הכי ערמומית לאיבוד שומן. אם אתה צועד 10,000 צעדים ביום במשך 100 ימים זה מיליון צעדים. אדם ממוצע שורף כ-100 קלוריות לכל קילומטר וחצי הליכה... לא רק שזה עוזר לך ביומיום, אלא זה מסתכם בשריפת קלורית מדהימה לאורך זמן."

@johnschaeferhealth Walk more, lose weight faster ?? walking 10,000 steps a day burns about 400 cal on average. On a daily basis, this is a nice little caloric hit but stretched over 100 days of consistency it adds up to real fat loss. Walking also helps build habits that keep moving forward no matter the situation. The key to fat loss in general is having the right habits and framework in place. That's exactly what I'll be teaching through my 90 day program lodging in January. Only 150 seats available and the client who sees the most progress wins $5000. Now is your time. #walkingforweightloss #walkingforhealth #walkingforfatloss #easyfatlossforyou #fatlossforbeginners #fatlosshabits #weightlosshabits #MNMLhealth ♬ original sound - John Schaefer Health

דרך קלה לשרוף שומן וקלוריות

ג'ון הוא גם לא היחיד שממליץ על 10,000 צעדים ביום. מחקרים שונים אישרו ש-10,000 צעדים יכולים להועיל באופן משמעותי לבריאותכם ולתמוך בירידה במשקל - גם אם היא לא נמרצת כמו ריצה על הליכון. פרויקט בראשות אוניברסיטת דרום דנמרק טען גם ש-9,800 צעדים יומיים בלבד יכולים להפחית לחלוטין את הסיכון לדמנציה, לאחר ניתוח נתונים של 78,430 אנשים.

"זה טוב לנפש, טוב לכאבי שרירים. לטייל עם הכלב שלך, להתעדכן בשיחות טלפון עם חבר - זו דרך סופר קלה להפוך אובדן שומן קבוע למציאות", הוסיף ג'ון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully