וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתא בת 61 חושפת כיצד גם אתם יכולים להיראות כמוה בגילה

17.6.2024 / 0:06

סבתא בכושר מפתיע ממש חולקת ברשת טיפים שיסייעו לכם להתבגר טוב יותר ולהישאר בריאים וחזקים יותר גם בשנות ה-60 וה-70 לחייכם. וכמה שהיא מעוררת השראה...

מאמנת כושר בת 61 מדגימה פילאטיס לגיל הזהב/3721407

גיל הוא רק מספר, כך נהוג לומר, וזו בהחלט אמרה שמתיישבת בול על ג'קלין הוטון, בת ה-61. הסבתא ממערב ססקס, אנגליה, שומרת על כושר מדהים ויכולה להרים משקולות שהינן כפול ממשקל גופה. כעת היא מעודדת נשים אחרות בגילה להשקיע יותר באימונים ולבנות שרירים - ובעיקר להרגיש יפות ולאהוב את עצמן בכל גיל. הוטון סיפרה שהיא רוצה לחיות עד גיל 100 ומספרת שאנשים חושבים שהיא צעירה יותר ב-20 שנה מגילה הביולוגי.

על אף שהיא סובלת מדלקת מפרקים ניוונית (אוסטיאוארתריטיס), המאמנת האישית נמצאת במשימה אישית להוכיח שההשקעה בגוף משתלמת. היא מסבירה שחשוב להישאר פעילים בשנות ה-60 שלכם כדי להבטיח שתוכלו ליהנות מלעשות את הדברים שאתם אוהבים גם בשנות ה-70 וה-80 שלכם. היא כתבה בפוסט באינסטגרם: "זריזות, גמישות, יכולת תנועה מהירה. כל הדברים ששווה להתאמן עבורם בשנות ה-60 לחיינו כדי שנוכל לחקור וליהנות מהעולם שסביבנו. זהו מקום מועדף וסודי שלי על החוף שבו אני גרה. אני לא יכולה להגיד לכם איפה זה נמצא. זה סוד, אבל זה דורש קצת זריזות וגמישות כדי לגשת אליו. אני עדיין רוצה ליהנות מהמקום הסודי הזה גם בשנות ה-70 וה-80 שלי והלאה. מה אתם רוצים להיות מסוגלים לעשות בשנים האחרונות שלכם? לא משנה מה החזון שלכם, ודאו שאתם משקיעים זמן בחזון שלכם היום".

הפוסט שלה זכה לאלפי לייקים, כאשר בתגובות רבים הודו לה על העידוד. "את המניע הגדול לאימונים שלי. אני רוצה להיות מסוגלת לעשות דברים!", כתבה מגיבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני בת 33 ואת גורמת לי להתרגש לקראת 33 שנותיי הבאות". גולשת נוספת כתבה: "את מודל לחיקוי. אני שואפת להיות כמוך בשנות ה-40, ה-50, ה-60 ואילך. משקיעים כעת בעבודה על ידי בניית כוח (+כישורים פיזיים נוספים), ביטחון עצמי ואהבה עצמית כך שגם עם המחלה הכרונית שלי, אוכל לעשות את הדברים החשובים לי ביותר במשך שנים רבות". עוקב אחר כתב: "אני בן 52 ועושה אימוני כוח כדי להיכנס לשנות ה-60 בריא יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הסבתא חובבת הכושר עודדה בעבר אנשים בגילה ללבוש מכנסיים קצרים - ולא להתבייש לחשוף ברכיים. על אף שהיא נראית מדהים, היא קיבלה תגובות קשות בעבר מטרולים. באחד הסרטונים שלה היא סיפרה שאנשים כתבו לה שהברכיים שלה נראות כאילו הן עומדות להישבר. היא לקחה את זה בהומור והסיבה לכך היא שהיא יודעת עד כמה הברכיים שלה חזקות. היא מתאמנת באופן קבוע, מרימה משקולות ואפילו השתתפה בעבר במספר מרוצי מרתון.

מוקדם יותר השנה היא חשפה בפני 500 אלף העוקבים שלה כיצד היא נראתה בגיל 18. האם לחמישה הציגה תמונה שלה משנות ה-80 והפתיעה את העוקבים בכמה מדהים היא נראתה אז ועדיין נראית היום. בשתי התמונות - שצולמו בהפרש של 43 שנים - ג'קלין לבושה בשמלה כסופה ונוצצת ומצטלמת על שרפרף. אפשר לטעון שהיא נראית הרבה יותר בטוחה בעצמה עכשיו ונראה שמבנה הגוף שלה לא השתנה כלל - רק שעכשיו היא מציגה בגאווה את שערה האפור ומתהדרת בחיוך קורן.

לאחר ששיתפה את התמונה ברשת, אמרה ג'קלין: "מ-18 עד 61 - 1981 עד 2024 - טמון סיפור חיי עד כה. ילדתי ​​5 ילדים, זכיתי ב-3 נכדים, רצתי שני מרתונים בלונדון, מספר רב של חצאי מרתונים ומרוצים למרחקים משתנים. מתעסקת בפיתוח גוף ואימוני כוח כבר 28 שנים, עוסקת בפעילות גופנית כל חיי הבוגרים. אני לא ספורטאית. אני אולי ממוצעת בכל מה שקשור לכושר גופני, אבל אני יוצאת מן הכלל בכל מה שקשור לעקביות. אני חיה כאילו הגוף שלי צריך להחזיק עוד 40 שנה - ולשם אני מכוונת".

43 שנים - מצאו את ההבדלים

היא הוסיפה: "אתם אף פעם לא מבוגרים מדי ואף פעם לא מאוחר מדי להתחיל, אז התחילו עכשיו (אם עדיין לא התחלתם). זה פחות בשביל להוסיף שנים לחיים שלכם - אלא כדי להוסיף חיים לשנים שלכם. אתם מסייעים לעצמכם להיות בריאים יותר והארכת תוחלת החיים היא לרוב תוצר לוואי מתבקש לזה. אני לא מדברת על הישרדות נטו והארכת תוחלת החיים, אלא על תוחלת הבריאות, כי זה לא משנה איך אנחנו נראים, אלא איך אנחנו מרגישים ומתפקדים ככל שאנחנו מתבגרים. האתגר הוא שמירה על תפקוד גופני, כוח, בריאות לב וכלי דם, תפקוד קוגניטיבי והפחתת הסיכון להזדקנות מואצת".

הפוסט שלה גרף כמעט 30,000 לייקים ומאות תגובות. אחת כתבה: "את פשוט נהדרת. תודה שתמיד היית הכוח מעורר ההשראה הזה לנשים בכל הגילים!". "איך את נראה טוב יותר 43 שנים מאוחר יותר?", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אז תמיד היו לך רגליים קטלניות". "את רק נהיית לוהטת יותר עם הגיל", הסכים אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully