וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרה ווינפרי מתנצלת: "הייתי תורמת מרכזית לתרבות הדיאטות הנוראית"

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 7:37

אין כמעט דיאטה בעולם שאופרה ווינפרי לא קידמה או לפחות הזכירה בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית שלה. עכשיו היא מתנצלת על התרומה שלה לתרבות הדיאטות, ועושה זאת במהלך שידור חי בן שלוש שעות שהוקדש ל... הרזיה, כמובן. אבל בעזרת תרופות

מתוך "אדל: לילה אחד בלבד", 21 בנובמבר 2021 ב-yes וב-STINGTV/באדיבות yes ו-STINGTV

אופרה ווינפרי לוקחת אחריות על קידום שיטות שונות ומשונות לירידה במשקל לאורך השנים. היא עושה את זה במהלך תוכנית ספיישל בת שלוש ששודרה בשידור חי ביו טיוב.

"שיתפתי פעולה עם תרבות הדיאטות הנוראית", אמרה ווינפרי בת ה-70 ביום חמישי האחרון. "עשיתי את זה דרך הפלטפורמות שלי, דרך המגזין, דרך תוכנית האירוח במשך 25 שנה ובאינטרנט.

"היה לי חלק גדול בתרבות הזו. אני לא יכולה אפילו לספור כמה תוכניות עשיתי שעסקו בהרזיה ובמהפך של אנשים במשקל, והם היו מרכיב עיקרי בתוכנית הטלוויזיה שלי לאורך כל שנותיה", היא המשיכה.

אופרה ווינפרי מגישה את גזרתה החדשה בשטיח האדום של The Color Purple. GettyImages
אופרה ווינפרי מגישה את גזרתה החדשה בשטיח האדום של The Color Purple/GettyImages

כשאופרה נכנסה לאולפן עם עגלה עליה נחו 30 ק"ג שומן

רגע אחד מסוים שעדיין רודף את ווינפרי, לדבריה, היה כשבאחת התוכניות שלה יצאה אל הקהל עם עגלה אדומה עליה נחו להם 30 קילוגרמים של שומן. השומן על העגלה ייצג את מספר הקילוגרמים שהשילה אופרה עצמה לאחר חודשים של צום אינטנסיבי במהלכו רק שתתה נוזלים.

"אם יש משהו שאני מצטערת עליו היום זו אותה עגלת שומן שעמדה במרכז התוכנית", אמרה. "זה שלח מסר נוראי למיליוני הצופים שאם הם ירעיבו את עצמם במסגרת צום נוזלים, גם הם יצליחו להוריד כל כך הרבה במשקל. זה גם קבע סטנדרט חדש לצופי התוכנית שכמעט אף אחד לא יכול היה לעמוד בו, כולל אני עצמי".

בתוכנית הספיישל (בווידאו כאן למטה) אירחה ווינפרי את השחקניות רבל ווילסון, אמבר ריילי ובוזי פיליפס, כמו גם את מנכ"לית "שומרי משקל" העולמית, סימה סיסטאני ומספר רופאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הורידה 40 ק"ג בעזרת זריקות הרזיה

משתתפי התוכנית דנו במעבר של מותג הדיאטות המפורסם בעולם מחברת שמקדמת דיאטות לחברה שמקדמת משקל בריא, ונעזרת לשם כך בתרופות כמו Ozempic ו-Wegovy . אחד המסרים העיקריים בתוכנית בת השלוש שעות, ששודרה ביו טיוב בשידור חי היתה שזו לא בושה לקבל עזרה רפואית לירידה במשקל.

ווינפרי חשפה בדצמבר 2023 שהשילה (שוב) ממשקלה 40 קילו באמצעות תרופה להורדה במשקל - למרות שבעבר התבטאה נגד השימוש בתרופות אלו.

"העובדה שיש היום מרשם רפואי מאושר שמסייע לניהול המשקל ולחיים בריאים יותר גורמת לי הרגשת הקלה. עבורי זה כמו מתנה, גאולה אמיתית. זה לא משהו שצריך להתבייש בו או לשים אותו ללעג", אמרה.

חודשיים לאחר שסיפרה לעולם שהשילה ממשקלה בעזרת תרופות, הודיעה ווינפרי על פרישתה ממועצת המנהלים של "שומרי משקל" העולמית, לאחר כמעט עשור בתפקיד. היא הסבירה אז את החלטתה בכך שאת הירידה במשקל שלה לא עשתה בעזרת הוראות התזונה של החברה, ולכן היא לא מרגישה נכון להישאר חלק ממנה.

מאז שפרשה מהנהלת חברת הדיאטות, דיברה בכל הזדמנות שנקרתה לדרכה על תמיכתה בתרופות החדשות להרזיה. לאחר שהתפטרה מחברת הדיאטות, תרמה את כל מניותיה בחברה למוזיאון הלאומי להיסטוריה ותרבות אפרו-אמריקאית, והסבירה שעשתה צעד זה "כדי שאף אחד לא יוכל להגיד שהתפטרתי מהחברה כי אני מרוויחה יותר כסף מעשיית תוכנית הספיישל הזו על תרופות הרזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully