וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ה-9 ששקל כמעט 200 קילוגרמים הוריד חצי ממשקלו - צפו במהפך

7.5.2024 / 0:02

מי שהיה פעם הילד השמן ביותר בעולם ונאלץ להתקלחת בגיגית חיצונית שעוצבה בהזמנה אישית כעת בלתי ניתן לזיהוי אחרי שהוריד יותר מחצי ממשקלו. צפו במהפך הבלתי יאמן שלו

הילד הכי שמן בעולם התחיל דיאטה/סיפור בדקה, 30.6.2016

כשהיה רק בן 9, אריה פרמנה מאינדונזיה הוגדר כילד השמן בעולם - הוא שקל 190 קילוגרמים, יותר ממשקלו של פיל אפריקאי קטן. היה כל כך גדול שהוא נאלץ להתקלח בגיגית מחוץ לבית שנבנתה במיוחד בשבילו. לפי הדיווחים אריה נהג לאכול 5 ארוחות ביום - כמות מזון שהספיקה להאכיל שני אנשים בוגרים. התזונה שלו כללה אורז, דגים, בשר, מרק ירקות וקציצות סויה מסורתיות. הוריו של אריה סיפרו שהתיאבון שלו החל לצאת משליטה ב-2014 כשהיה בן 8. תוך שנתיים הוא עלה 70 קילוגרמים, מה ש"זיכה" אותו בכתבות בכל הרחבי העולם תחת התואר "הילד השמן בעולם".

לאחר זמן מה, אריה התקשה ללכת לבד ללא תמיכה ולא יכול היה לעמוד על הרגליים יותר ממספר דקות מבלי להתנשם בכבדות. המצב התדרדר עד כדי כך שהוא אפילו לא יכול היה לאכול בעצמו ואדם אחר נאלץ להאכיל אותו.

עם זאת, הדברים השתנו ב-180 מעלות עבור הנער הצעיר כשהחליט לשנות את חייו. הוא פתח בתוכנית דיאטה אינטנסיבית ונכנס לכושר על ידי המאמן האישי של המפורסמים ומפתח הגוף אדה ראי.

כך הוא היה נראה אז:

מאמן הכושר אמר ל-Jakarta Post: "אני רק תומך בו. הוא אוהב ספורט. כשהוא עדיין היה שמן מאוד הוא אהב כדורגל. סוג התמיכה שאני יכול לתת לו הוא לשתף את הוריו על החשיבות של הקפדה על תזונה נכונה ועל המוטיבציה שלהם בתמיכה באריה. אריה היא עכשיו סמל לתקווה. אנשים אומרים עכשיו: 'אם אריה יכול לרדת במשקל, למה שאני לא אוכל?'".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בנוסף לפעילות גופנית ודיאטה, עבר אריה גם ניתוח בריאטרי כדי להקטין את גודל הקיבה שלו ולבלום את התיאבון העצום שלו. כעת הוא שוקל בסביבות 87 ק"ג, פחות ממחצית משיא המשקל שלו. אביו, אדה סומאנטרי, אמר כי טיפול רפואי, דיאטה ושגרת פעילות גופנית קפדנית סייעו לשנות את בנו.

עוד בנושא:
צפו במהפך הבלתי יאמן של כוכב הריאליטי שהשיל 262 קילוגרמים ממשקלו

"הנער השמן בעולם" השיל 320 קילוגרם - והלך לראשונה

וככה הוא נראה היום:

חבר הפרלמנט האינדונזי דדי מוליאדי, שפגש את אריה לראשונה בשנת 2016 כשהפך ויראלי בשל גודלו העצום, שיתף תמונות של השינוי המדהים של אריה ברשתות החברתיות שלו. דדי כתב: "ב-12 ביולי 2016 ביקרתי בפעם הראשונה את אריה פרמנה כשקיבל טיפול רפואי בבית החולים חסן סדיקין, בנדונג. אריה שקל אז 190 קילוגרמים. עכשיו קראתי בתקשורת ומסתבר שהגוף של אריה חזר לקדמותו, והוא כמו של ילדים אחרים. הילד נראה טוב במשקפיים ומסתבר שהוא גם חתיך. שמור על הבריאות שלך בן, עתיד מזהיר מצפה לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully