וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החתונה: האם התאומות הסיאמיות יוכלו לעשות ילדים בעתיד?

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 13:17

התאומות בעלות שני ראשים וגוף אחד, מנהלות אורח חיים רגיל לחלוטין. כעת אחרי שאחת מהן התחתנה נשאלת השאלה האם התאומה אבי תוכל להביא ילדים לעולם כיוון שאיברי הרביה מחוברים לאלו של אחותה

אבי ובריטני הנזל בדוקו -ריאליטי על חייהן/TLC

מורה אמריקאית שזכתה לתהילה כשכיכבה בסדרת ריאליטי עם אחותה התאומה נישאה בשקט לפני שלוש שנים - 28 שנים אחרי שכבשה את העולם כשהתראיינה לתוכנית האירוח של אופרה וינפרי. אבי ואחותה בריטני הן תאומות סיאמיות דיפלוסיות, כלומר בעלות שני ראשים וגוף אחד. השתיים חולקות גוף אחד, ומהמותניים ומטה, כל האיברים שלהם, כולל המעי, שלפוחית השתן, מחזור הדם ואיברי הרבייה, משותפים.

התאומות בנות ה-34 אמרו בסרט דוקומנטרי שנעשה עליהן כשהיו נערות שהן תכננו להפוך לאמהות בהמשך חייהן, לפי ה"טלגרף". "כן, אנחנו הולכות להיות אמהות יום אחד, אבל אנחנו עדיין לא רוצות לדבר על איך זה יעבוד", אמרה אז הנשואה הטרייה. אבל האם זה בכלל יכול לקרות?

התאומות הסיאמיות אבי ובריטני הנזל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התאומות הסיאמיות אבי ובריטני הנזל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

התאומים הזכרים צ'אנג ואנג בונקר, שנולדו בשנת 1811 במה שהיא כיום תאילנד, הולידו 21 ילדים בין שניהם - 10 של צ'אנג ו-11 של אנג - יחד הם שברו את השיא של הילדים שנולדו לתאומים בלתי נפרדים. לפי שיאי גינס.

התאומים נישאו לאחיות, אדלייד ושרה ייטס, וחיו בבתים נפרדים, ובילו שלושה ימים בכל פעם בכל בית. הם מתו ב-1874, בהפרש של שעות אחד מהשני, והיו התאומים המאוחדים המבוגרים ביותר אי פעם.

בניגוד לאחים בונקר, שחלקו כבד, האחיות הנסל חולקות איברים חיוניים - כלומר לא ברור אם הריון אפשרי או מי תהיה האם החוקית, טוען הטלגרף. לכל התאומים יש עמוד שדרה משלהם, הם שולטים בצידי הגוף הנפרדים ומתאחדים באגן.

לא ברור אם העולם יגלה אי פעם את התשובה לשאלה המסקרנת: שכן, האחיות ביקשו פרטיות. "כל העולם לא צריך לדעת את מי אנחנו, מה אנחנו עושות ומתי אנחנו הולכות לעשות את זה", אמרה בריטני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully