וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הנזל, אחת מהתאומות הסיאמיות המפורסמות בעולם - התחתנה בסתר ורוצה ילדים

28.3.2024 / 18:54

אבי הנזל התפרסמה בדוקו עליה ועל אחותה בריטני כיוון שהשתיים הן תאומות סיאמיות דיפלוסיות, כלומר בעלות שני ראשים וגוף אחד, אך מנהלות אורח חיים רגיל לחלוטין. כעת התגלה שהיא גם התחתנה ומתכננת להביא ילדים

אבי ובריטני הנזל בדוקו -ריאליטי על חייהן/TLC

מורה אמריקאית שזכתה לתהילה כשכיכבה בסדרת ריאליטי עם אחותה התאומה נישאה בשקט לפני שלוש שנים - 28 שנים אחרי שכבשה את העולם כשהתראיינה לתוכנית האירוח של אופרה וינפרי. אה כן, שכחנו לציין שאבי ואחותה בריטני הן הן תאומות סיאמיות דיפלוסיות, כלומר בעלות שני ראשים וגוף אחד.השתיים חולקות גוף אחד, ומהמותניים ומטה, כל האיברים שלהם, כולל המעי, שלפוחית השתן, מחזור הדם ואיברי הרבייה, משותפים.

אבי ובריטני, מהתאומים הסיאמיים הדיפלוסיים הבודדים בהיסטוריה ששרדו מינקות, זכו לתהילה בתוכנית ריאליטי ששודרה ברשת TLC בשנת 2012 ותיעדה את אירועי חייהם העיקריים, כולל סיום התיכון וחיפוש עבודה.

הן גם הדהימו את הרופאים בקואורדינציה המדהימה שלהן כשלמדו נגינה בפסנתר ועסקו בספורט. לכל אחת יש שליטה על צד אחד של הגוף, כשאבי שולטת בצד ימין ובריטני בשמאל, לפי ה-BBC. "כשזה מגיע להחלטות, יש פשרות שאנחנו צריכות לעשות", אמה אבי כשנשאלה על התיאום של התאומות בתוכנית שלהן. "אנחנו מתחלפות. אנחנו רוצות לעבוד על זה כדי שכל אחת מאיתנו תהיה מאושרת. בסרט התיעודי שלהן, בריטני הוסיפה: 'אנחנו בדרך כלל מתמקחות אחת עם השניה, כמו "אם תעשי את זה, אני אתן לך את זה".'

ככה נראו החיים שלהן

בסרט התיעודי שצולם כשהבנות היו נערות, אמן אמרה שהן מעוניינות להביא ילדים משלהן יום אחד, והסבירה:"'זה כנראה משהו שיכול לעבוד כי האיברים האלה כן עובדים אצלן", כן, אנחנו נהיה אמהות," הסכימה בריטני.

בראיון אחר, בריטני חזרה על רצונן להקים משפחות משלהם, ואמרה: 'כל העולם לא צריך לדעת עם מי אנחנו נפגשות, מה אנחנו עושות ומתי אנחנו הולכות לעשות את זה. אבל תאמינו לי - אנחנו אנשים שונים לגמרי". אבי הוסיפה: "כן, אנחנו נהיה אמהות יום אחד, אבל אנחנו עדיין לא רוצות לדבר על איך זה יעבוד".

בראיון ל-Time ב-2001, אביהן של התאומות, מייק, אמר שבנותיו כבר שאלו על מציאת בעלים יום אחד. מתוך יידיעה שתאומים סיאמיים אחרים התחתנו, הוא ענה לרעיון: "למה לא? "הן בנות /נראות טוב. הן שנונות. הכל הולך להן טוב בחיים, חוץ מזה שהן ביחד".

עוד תאומים סיאמיים
"אנחנו תאומות סיאמיות. אני א-מינית אבל לאחותי יש חבר"

לא בלי אחותי: התאומות הסיאמיות שמסרבות להפרד זו מזו

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

והנה אבי נשואה

וכעת נראה שהן עשו צעד משמעותי בכיוון הקמת משפחה אחרי שאבי, התאומה מצד שמאל, כיום בת 34, נישאה לג'וש באולינג בן ה-33, אח בבית חולים וחייל משוחרר, בשנת 2021 - כך עולה מהרישומים הציבוריים שהגיעו לידי התוכנית TODAY.

כיום האחיות הן מורות בכיתה ה' במיניסוטה ושומרות על פרטיותן, ולכן בניו יורק פוסט דווח שאבי וג'וש שמרו על נישואיהם חסויים מעיני הציבור עד 2023, אז שיתפו תמונות של טקס החתונה בחשבון הטיקטוק שלהם,, אולם זה לא זכה לתהודה ציבורית עד שאחת מאורחות החתונה חשפה רגע אינטימי מהחתונה בפייסבוק.

בקליפ בן ה-20 שניות שפורסם בפייסבוק של היידי באולינג נראים בני הזוג רוקדים ומתנשקים בקבלת הפנים לחתונה. אבי ואחותה לבשו שמלת כלה לבנה לגמרי ללא שרוולים ושמלה עם שרוכים, בעוד שהחתן לבש חליפה אפורה. באולינג נראה בוהה בעיניה של כלתו המסמיקה בזמן שבריטני תומכת באחותה.

על פי התמונות והסרטונים בעמוד הפייסבוק של באולינג, המשפחה נהנית מטיולים בטבע, גלידה וגלישה על אבובים בשלג. TODAY.com פנה אל אבי לתגובה אך היא לא הגיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully