וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בלי אחותי: התאומות הסיאמיות שמסרבות להפרד זו מזו

28.4.2017 / 8:00

כשנולדו, הרופאים העריכו שלא יחיו יותר משלושה ימים, אבל התאומות הסיאמיות כרמן ולופיטה אנדרה הוכיחו שהקשר שלהן חזק מהכול. גם היום, בגיל 16, הן מסרבות לניתוח שיפריד ביניהן, אך גם יעמיד אותן בסכנת חיים

צילום מסך

קשר בין אחים הוא כוח שקשה לפרק – אבל במקרה של האחיות האלו הקושי הוא ברמה אחרת לגמרי. כשכרמן ולופיטה אנדרדה נולדו, הרופאים העריכו שיחיו שלושה ימים בלבד. היום, התאומות הסיאמיות האלו כבר בנות 16 ומוכיחות שהחיבור ביניהן מנצח את כל ההערכות העגומות.

עוד בנושא:
בשבוע אחד: שני זוגות תאומים סיאמיים הופרדו בהצלחה
אחרי 18 שנים: מספריים נמצאו בבטנו של חולה
גבר בלי לב: בן 25 חי 555 ימים עם לב מלאכותי

לכל אחת מהתאומות יש לב משלה, זוג ידיים, ריאות מתפקדות וקיבה. אולם, הן חולקות כמה צלעות, את מערכת הדם, העיכול והרבייה. בניגוד לתחזיות הרופאים, הן מנהלות שגרה תקינה, לומדות בבית ספר ורוכשות חברים. ניתוח להפרדתן עשוי אמנם להעניק להן בפעם הראשונה בחייהן עצמאות, אך עלול גם להסתיים בפגיעה במערכת העצבים או אפילו במוות.

תאומות סיאמיות. יוטיוב, צילום מסך
מעדיפות לסבול את כל הקשיים ולא לאבד אחת את השנייה/צילום מסך, יוטיוב

אולם, לא מהסיבה הזאת סירבו הבנות להיפרד. לטענתן, עם כל החסרונות של המצב המיוחד, הן מרגישות קרבה שמעטים בעולם חווים. למרות שאחת מהן סובלת מתפקוד ירוד של הריאות ומעקמת בגב, הן אומרות שהן מעדיפות לחיות את חייהן עם כל הקשיים, מאשר להסתכן בלאבד אחת את השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully