וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז נותנת הצצה לתרגיל הבוקר שעוזר לה להיראות מדהים בגיל 54

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 12:07

בפוסט שהעלתה באינסטגרם הראה ג'יי לו את שגרת אימון הבוקר שלה. אז איזה תרגילים היא עושה כדי להיראות ככה?

ג'ניפר לופז ובן אפלק - פעם והיום/רויטרס

אם אי פעם חלמתן על גוף כמו של ג'ניפר לופז - אולי יש לכן הזדמנות. הזמרת בת ה-54 שיתפה השבוע סרטון אינסטגרם של עצמה כשהיא משלימה כמה מתרגילי הכוח שהיא עושה בבוקר שהובילו למבנה הגוף שלה.

לופז מתחילה את הסרטון עם סדרה של מתיחות לפני שהיא נכנסת לאימוני המשקולות, הכוללים הרמת כתפיים, כפיפות בטן, ועבודה על שרירי הידיים, כולל אלה של ה"מלח -פלפל". לאחר מכן היא נשכבת על המזרן כדי להשלים סדרה של תרגילי ליבה שעובדים בין היתר על שרירי הבטן.

"מנה יומית של בריאות... יום ראשון שמח לכולם", היא כתבה בפוסט.

הדיאטה של ג'יי לו

אבל פעילות גופנית בלבד לא תספיק לכן. בנוסף, מים הם חלק חשוב מאוד בתזונה של ג'ניפר לופז והיא שותה הרבה מהם בכל יום. בראיון למגזין Hello! שנערך לפני מספר שנים אמרה הזמרת כי הכלל הראשון שלה לגוף חטוב ובריא הוא להקפיד על שתייה מרובה של מים (וזה בוודאי תורם גם למראה עור הפנים שלה, שתמונות עדכניות מוכיחות כי הוא במצב מצויין גם בלי איפור).

"שתייה מרובה של מים, במיוחד לפני אימון, מאפשרת לי להתאמץ יותר ולהפיק יותר מהאימונים שלי", אמרה לופז בראיון. "אחרי כל אימון אני משתדלת להקפיד על צריכה רבה של נוזלים ועל מנוחה מספקת. כך אני מוכנה לתת עבודה שוב ביום המחרת".

שתייה מרובה של מים היא רק חלק אחד ממשטר הנוזלים של לופז, גם הימנעות מנוזלים מסויימים עוזרת לה - כמו אלכוהול וקפה. לופז סיפרה כי היא נמנעת מקפאין זה שנים.

עוד עיקרון שלופז מקפידה עליו הוא Clean Eating ואם היא כבר מנשנשת, אז היא עושה זאת בחוכמה. ארוחות הצהרים שלה תמיד כוללות תוספת של ירקות, בדרך כלל הן מורכבות מדג סלמון שלצדו סלט מברוקולי, קישוא ופלפלים ברוטב ויניגרט. ארוחת הערב שלה לרוב כוללת שילוב של חלבון עם קינואה. אם לופז מוצאת את עצמה רעבה בין הארוחות הללו, היא בוחרת בשילובים בריאים של פירות וירקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully