וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמיד הכושר החדש של סמסונג: כמו שעון חכם - רק במחיר מצחיק

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 8:58

בסמסונג קוראים לו צמיד כושר, אבל הוא הרבה יותר מזה. ה- Galaxy Fit3 נראה ומרגיש כמו אחיו הצעיר של האיי ווטש. אם לא תתעקשו לגלוש באתרים דרך השעון - תקבלו בתמורה כמעט כל פונקציית מעקב מתחום הבריאות והכושר בשליש מחיר

סמסונג Galaxy Fit3. סמסונג,
צמיד הכושר החדש של סמסונג. Galaxy Fit3/סמסונג

עד לפני כמה שנים, אם רציתם שעון שימדוד וינטר את פעילויות הכושר שלכם, הייתם צריכים להיפרד מ-1,000 שקל והרבה יותר אם בחרתם דגמים מתקדמים. ההתפתחות המואצת של הטכנולוגיות הלבישות הכניסה לשוק דגמים רבים של שעונים, והמחירים החלו לצנוח.

את הדוגמה המוחשית לכך ניתן לראות ב-Galaxy Fit3 החדש של סמסונג שמוגדר כצמיד כושר, אבל מתפקד כמעט כמו שעון חכם, והכל תמורת 399 שקל (ברשת חנויות סמסונג של היבואנית "סאני"). בדקנו אותו במשך שבועיים, הנה מה שחשבנו עליו:

עיצוב ונוחות

ה-Galaxy Fit3 מרשים למדי ומגיע בעיצוב מלוטש כאילו ניסה להיראות איי ווטש יוקרתי. המבנה הדק והקל של השעון והרצועה שנכנסת אל תוך עצמה, ללא צורך בתמיכה חיצונית הופכים אותו לאחד השעונים הנוחים ביותר על היד. בנוסף, ניתן להחליף רצועות בקלות בלחיצת כפתור פשוטה בגב השעון.

תצוגת מסך

אחד השיפורים הבולטים של ה-Galaxy Fit 3 לעומת קודמו הוא גודל המסך: 1.6 אינץ' (4 ס"מ) בדגם הנוכחי לעומת 1.1 אינץ' בקודם. ההבדל הוא כזה שעלול לגרום לכם להתבלבל לרגע ולחשוב שמדובר בשעון חכם. זה אומר שקל הרבה יותר לקרוא התראות על מסך ה-AMOLED שמפיק צבעים באיכות מדהימה. תוכלו גם לבחור באינספור תצוגות מסכים - כולם נמצאים באפליקציה ומורדים תוך שניות אל השעון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סמסונג Galaxy Fit3. סמסונג,
אינספור מסכי שעון להחלפה/סמסונג
סמסונג Galaxy Fit3. סמסונג,
שליטה מלאה בשעון דרך האפליקציה/סמסונג

ניווט בין הפונקציות

במסגרת העיצוב המינימליסטי, יש ל-Fit 3 רק כפתור אחד בצד. לחיצה אחת תיקח אתכם למסך השעון, שתי לחיצות יובילו לבחירת האימון אותו אתם רוצים לבצע, לחיצה ארוכה תכבה את השעון או תאפשר לכם לצפות במידע הרפואי שלכם. כל שאר הניווט נעשה בצורה חלקה ואינטואיטיבית על מסך המגע של השעון.

הניווט הוא קל, הגדרת המכשיר והסנכרון שלו עם אפליקציית Samsung Health היו פשוטים, ואפשרו לי לעקוב בצורה חלקה אחר ההתקדמות שלי ולהגדיר יעדים מותאמים אישית. הודעות מהנייד שלי הוצגו במהירות, והשאירו אותי מחובר ללא הצורך להציץ כל רגע בטלפון.

מעקב בריאות וכושר

חשוב לדעת שה-Fit 3 לא מגיע עם GPS מובנה. אפשר כמובן לחבר אותו באמצעות הבלוטות' ל-GPS של הטלפון, אבל זה אומר שתהיו חייבים לסחוב את הטלפון איתכם במשך כל האימון. לא כייף.

החדשות הטובות הן שהשעון כולל מגוון רחב במיוחד של תכונות בריאות וכושר. הוא יעקוב אחר מספר הצעדים היומיים שלכם, ימדוד את אחוז החמצן שלכם בדם (גם בזמן השינה), יינטר באופן קבוע את הדופק שלכם (ויתריע כשהדופק מהיר מדי), יקבע אם אתם במתח (ואם כן - יציע לכם דרכים להורידו) ויציע ניטור ומעקב של למעלה מ-100 סוגים שונים של אימונים - מריצה והליכה דרך סקי או שייט בקאנו ועד אימון חץ וקשת. בכל פעילות שכזו השעון ינתח את המדדים המתאימים לסוג הפעילות.

התרשמתי במיוחד מהיכולת של השעון לזהות ולעקוב אחר אימונים שונים בצורה מדויקת, תוך מתן מדדים בזמן אמת. התחלת לרוץ, בלי לגעת בשעון? הוא יזהה זאת ויפעיל את ניטור הריצה בדיוק מאותו רגע שהתחלת לרוץ. כך גם לגבי הליכה ופעילויות כושר אחרות

סמסונג Galaxy Fit3. סמסונג,
שעון חכם? כמעט/סמסונג

ניטור שינה ונחירות

השעון מגיע פונקציית מעקב שינה של סמסונג, ובכל בוקר תוכלו לקבל תיעוד מפורט של מהלך השינה שלכם, כולל מידע על כל שלבי השינה וכמה זמן שהיתם בכל שלב שכזה. בנוסף, תקבלו ציון מסכם לגבי איכות השינה באותו לילה. אחרי שהשעון ילמד את דפוסי השינה שלכם במשך שבעה ימים, הוא יספק לכם אימון שינה אישי, כדי שתוכלו לשפר באופן אקטיבי את איכות השינה שלכם.

בנוסף, יש אפשרות להפעיל ניטור נחירות. לשם כך עליכם למקם את הטלפון סמוך לראשכם, כדי שהמכשיר יוכל להקליט את הנחירות, לנתח אותן וליידע אתכם אם הן חורגות מהגבול הסביר ועשויות להוות בעיה בריאותית. בדף הניתוח תמצאו הקלטות של הנחירות שלכם (פאדיחה!) לאורך כל שעות השינה.

חיי סוללה

סמסונג מבטיחה עד 13 ימי שימוש בטעינה בודדת, אבל אם תפעילו את אפשרות המסך התמידי ותשתמשו בה רבות, סביר להניח שתצטרכו להטעין את השעון כל 4-5 ימים. לא רע לעומת שעונים חכמים שדורשים הטענה יומית.

לסיכום, אם אתם מחפשים שעון שיעקוב אחר פעילויות הכושר שלכם, יינטר את איכות השינה שלכם ויספק לכם מגוון רחב של נתונים בריאותיים בסיסיים - והכל במעטפת יוקרתית, חיי סוללה ארוכים ומחיר שלא יעשה לכם חור בכיס - רוב הסיכויים שתאהבו את ה-Galaxy Fit 3.

  • עוד באותו נושא:
  • שעון דופק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully