וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרת האנטי אייג'ינג של גווינת' פאלטרו נחשפת. מה היא כוללת?

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 8:18

השחקנית בת ה-51 ידועה ככזו ששומרת על שגרת בריאות מוקפדת במיוחד. כעת היא חושפת מה בדיוק היא כוללת ולמה אין לה שום רצון ל"חיי נצח"

גווינת' פאלטרו/אינסטגרם

גווינת' פאלטרו היא אחת הכוכבות הידועות שמחזיקה משטר בריאות נוקשה, אבל כשהייתה צעירה המצב היה אחרת לחלוטין.

"בשנות ה-20 המוקדמות שלי, לא הייתה לי ממש שגרת בוקר", אמרה מייסדת אתר Goop, בת ה-51, בסמינר מקוון על שותפותה עם Moments of Space, אפליקציית מדיטציה, לפי Business Insider.

באותה תקופה, השחקנית זוכת האוסקר הייתה עסוקה מדי בלהופיע בסרטים, לחגוג בטקסים ולצאת עם כוכבים הוליוודיים כמו בראד פיט. "או שיצאתי עם חברים וישנתי עד מאוחר או שקמתי ממש מוקדם כדי לצאת לסט", הוסיפה.

גווינת' פאלטרו. אינסטגרם, צילום מסך
גווינת' פאלטרו/צילום מסך, אינסטגרם

כעת, שגרת הבוקר של פאלטרו "כוללת קצת מדיטציה וקצת פעילות גופנית". באופן ספציפי, היא מתרגלת מדיטציה עם עיניים פקוחות תוך התמקדות בסביבה ובחיבור לעצמך במהלך פעילויות יומיומיות - ואומרת שזה עוזר לה "להישאר נוכחת" ו"להרגיש שלמה יותר".

"סמכתי על המדיטציה כדי להתחבר ל'אני הגבוה ביותר שלי', כדי לא לפסול דברים ישר, כדי לנסות לשמור על האגו שלי מחוץ לזה", אמרה, לפי האינדיפנדנט. "במיוחד כשאנחנו מרגישים שמשהו לא הוגן, או לא צודק, או שמישהו לא עומד במילה שלו, או משהו כזה".

היא גם רואה בעיני רוחה מטרה נעלה יותר לתרגול. "אני מאמינה שמדיטציה פקוחות עיניים עשויה להיות חשובה לשינוי העולם ולהעמקת האופן שבו אנו מתחברים לעצמנו ולאחרים", אמרה ל"אינדיפנדנט". "המצב המדיטטיבי הזה, האחדות הזאת, אני מרגיש את זה כל כך ואני חושב שאנחנו מתחברים לאחדות הזו רק מרפא באופן מהותי את הפילוג. מכיוון שאתה מרגיש את החיבור של כל בן אדם, זה מביא את האמפתיה לקדמת הבמה".

זו לא הפעם הראשונה שפאלטרו נקשרה לטקסי בריאות לא שגרתיים. פאלטרו שמוקפת דרך קבע בסוללה של רופאים, תזונאים, מאמנים אישיים, קוסמטיקאיות ומה לא, ידועה בהוליווד כמי שמקפידה על שגרת טיפוח ותזונה קיצונית. לאחרונה נחשף כי תג המחיר החודשי של רוטינת הביוטי שלה לבדה עומד על כ-65 אלף שקלים. התמורה לה כוללת ארס דבורים, תאי גזע של תפוחים, טיפול באדים חמים לרגליים ואבקת סקס (מה שזה לא יהיה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"לא מחפשת לחיות עד גיל 165"

אבל ב"עיצוב תוכנית אריכות הימים שלה", היא מסתמכת גם על "בדיקות" כדי להבטיח את בריאותהה, למרות שחלק מהמומחים ספקנים עד כמה נחוצות בדיקות שגרתיות קפדניות כאלה. "יש את כל פרוטוקולי ההקרנה המדהימים האלה כדי לסרוק סמני גידול בדם, כל מיני הדמיות מתקדמת ודברים כאלה", אמרה. "ובגלל שלשני ההורים שלי היו חוויות עם סרטן, אני כנראה קצת יותר פרואקטיבית מהאדם הממוצע".

ואכן, פאלטרו היא רק שלוש שנים צעירה מהגיל שבו אביה, ברוס פאלטרו, אובחן כחולה בסרטן הגרון. הבמאי-מפיק, שהיה אז בן 54, מת ב-2002 עקב סיבוכים עם המחלה, ואמה, השחקנית בת ה-81 בליית' דאנר, אובחנה מאוחר יותר עם אותו סרטן.

במובן מסוים, האבחנה של אביה הייתה קריאת השכמה מפוכחת משנות ה-20 השואגות לחייה, הזרז לחקירתה אל "כל העולם של בריאות ומיינדפולנס", אמרה.

"תרגול אריכות החיים שלי באמת יתפתח ככל שאלמד יותר. ואני חושבת שאני רק רוצה להישאר ממש פתוחה לאופנים מתפתחים ולמדע סביב איך זה הולך להיראות בעשר השנים הבאות בערך", אמרה.

"אני גם לא רוצה לחיות לנצח. אני לא מהאנשים האלה", היא הודתה. "אני רוצה חיים טובים, ארוכים ובריאים, אבל אני לא מחפש לחיות עד גיל 165 או משהו כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully