וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הבנתי למה אנחנו חולים, עד שפתחתי את מכסה הניאגרה"

31.1.2024 / 0:01

בחורה העלתה לרשת סרטון שבו היא חשפה כמה זוהמה יש בצנרת ובמים שבתוך מכל ההדחה בשירותים שבביתה. היא ביקשה עצות מהעוקבים, והוצפה בתגובות. התמונות לא קלות לעיכול

הרימה את מכל הדחה בשירותים ונדהמה/@jungleberry9

מתי הייתה הפעם האחרונה שפתחתם את מכסה מכל ההדחה (הניאגרה) בשירותים שלכם והצצתם מה קורה בתוכו? יכול להיות שהגיע הזמן לעשות את זה ואפילו לנקות אותו , אחרת זה מה שיכול לקרות גם לכם -

בחורה העלתה לטיקטוק סרטון שבו היא סיפרה שהיא ובעלה היו חולים כל הזמן ולא הרגישו טוב במשך תקופה ארוכה. השניים חיפשו את הסיבות לכך שהם חולים כל כך הרבה פעמים והם מצאו את הסיבה רק כשהיא פתחה את.. מכל ההדחה (מה שרובנו קוראים לו הניאגרה) בשירותים שלהם.

"גילינו שהסיבה לכך שאנחנו לא מרגישים טוב היא מכל השירותים המזוהם שלנו", היא אמרה בסרטון שחשף זוהמה גדולה מאוד בתוך המים בניאגרה, "מה אנחנו צריכים לעשות?".

צפו בתמונות הלא קלות לעיכול

מה שהתגלה בפנים אכן היה קשה לצפייה. כל הצנרת בתוך הניאגרה היתה מכוסה בעובש, בעוד שהמים בפנים היו מטונפים, כשהלכלוך צף למעלה. "איך אני מתחילה לנקות את זה?", היא שאלה בסרטון.

התגובות כמובן לא איחרו להגיע כשרבים מהמגיבים המליצו לה לוותר על הניקיון ופשוט להחליף את הניאגרה לגמרי. "תחטאי את הבית ותוודאי שאין לך עובש במקומות נוספים (כנראה שיש)", כתב מגיב נוסף.

עוד בנושא
הדברים בבית שלכם שאתם חייבים לנקות לפני שיעשו אתכם חולים

ד"ר מזהירה: כולנו מנקים לא נכון את השירותים וזה מה שחובה לעשות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניאגרה מזוהמת. מתוך טיקטוק, צילום מסך
הניאגרה המזוהמת/צילום מסך, מתוך טיקטוק

חלק מהעוקבים המליצו לה בכל זאת לנסות לנקות את זה - הם אמרו שעליה לרוקן את המיכל מהמים המטונפים, למלא אותו במים חמים ואז להוריד את המים כמה פעמים עם הידית. אחרים המליצו לה להיעזר בעזרה מקצועית של שרברב וגם רופא. "אף אחד מהמגיבים לא מבין כמה חשיפה לעובש מסוכנת לבריאות", כתבה מגיבה מודאגת, "אתם לא צריכים לשתות את המים בבית הזה, יש לכם רעל בבית".

אז אם גם אתם לא מרגישים טוב, וגם אם כן. כדאי לפתוח מדי פעם את המכסה של הניאגרה ולבדוק שאין עובש וזוהמה במים שבתוכו. כי זה לא רק דוחה, זה מסוכן לבריאות שלכם.

איך מנקים? אנחנו ממליצים על הכנת פצצת ניקוי שירותים או לחלופין להשתמש בתרסיס שמורכב מתערובת של ¼ כוס חומץ עבור כל כוס מים. זה מבטיח את חיטוי מיכל ההדחה מבלי לגרום נזק - מה ששימוש באקונומיקה או בחומרי ניקוי כימיים יכולים לעשות. פשוט סיגרו את ברז המים של השירותים והדיחו את המים שנשארו במכל כדי לוודא וודא שהוא ריק ומוכן לניקוי. בשלב הזה רססו כל חלק של מכל ההדחה ותנו לחומר לשבת לזמן קצר. שפשפו אותו וחזרו על הפעולה במידת הצורך. הפעילו שוב את ברז המים ואפשרו למכל להתמלא ואז הדיחו שוב את המים בכדי לשטוף אותו פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully